Klacht: Extra bezorgkosten buiten schuld om

op 28 september 2011 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Begin september hebben wij bij Leenbakker de bank New York besteld somma 300 euro. Deze zou 28 september bezorgd worden. Wanneer ik belde naar Leenbakker Eindhoven met de vraag of deze bank ook eerder bezorgd kon worden, werd mij gezegd dat zelfs de huidige leverdatum (28 september) niet gehaald zou worden door te weinig voorraad. Er is mij bevestigd dat ik nog gebeld zou worden over welke leverdatum er wel mogelijk was.

Word ik vandaag gebeld dat ze aan de deur staan met de bank?! Of ik een formulier in wil vullen voor een nieuwe leverdatum. Helemaal prima gezien er vanuit mijn kant geen schuld is. Totdat ik zie dat ik, hoe dan ook, nog een keer bezorgkosten moet betalen.

Contact gehad met de klantenservice welke mij zeer onvriendelijk liet weten dat ze me gewoon hoe dan ook niet tegemoed kwamen omdat ik de naam van de desbetreffende persoon met deze melding niet meer wist.

Sorry hoor maar ik neem aan dat als ik een medewerker van Leenbakker spreek, deze de waarheid spreekt en ik die persoon op haar professionaliteit kan vertrouwen en niet later als een stuk vuil wordt afgehandeld door de klantenservice.

Gewenste Oplossing:

Nieuwe bezorging zonder kosten

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Leen Bakker in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door MKokke