Klacht: Extra betalen voor avondlevering en niet langs gekomen

op 15 februari 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Zondag avond een bericht ontvangen dat er een amazon pakket maandag 12-2 bezorgd zou gaan worden. Via de app 1.95 extra betaald om het savonds te laten bezorgen. netjes de melding dat pakket er tussen 18:15 en 21:15 zou moeten zijn. Om 21:30 geen pakket. De app geeft aan “helaas hebben wij u gemist om 19:31”. Wij zijn vanaf 17:45 thuis geweest en er is helemaal niemand aan de deur geweest. Sterker nog, de camarebeelden rondom het huis bevestigen dat 2 uur ervoor en 2 uur na die tijd niet eens verkeer in de straat is geweest!! PostNL liegt dus keihard! en ik betaal nog extra voor die leugens ook! Nu ben ik dus een avond thuis geweest voor jan joker, Geld is tijd! ALs ze geen zin hebben om te bezorgen….laat dan je monopoly postitie vallen en laat andere bedrijven deze post doen. Jullie verkloten de hele markt! Stelletje Ratten!

Gewenste Oplossing:

Ik wil mijn geld terug en hoop dat PostNL snel omvalt. En wil een vergoeding voor het thuis blijven. A 80 euro per uur! Maal 3 uur voor niets wachten is 270 euro! Dat de postzaken worden vrijgegeven voor andere partijen. PostNL presteert de laatste jaren steeds slechter. Zodra er gelogen gaat worden ben ik er klaar mee. Helaas wonen we in Nederland en blijven we genaaid worden door zulke firmas. Iedereen die nog voor PostNL werkt is een smerige NSBér en zorgt ervoor dat dit bedrijf nog meer slachtoffers maakt. Is het nu nog niet duidelijk dat jullie een bagger bedrijf zijn!!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht rodger zonneveld

1 week geleden - Sterker nog, er komt nog 100 euro bij! Ik ga vanmiddag vrij nemen om mogelijk het pakket te gaan ontvangen. POSTNL ..... al moet ik er een rechtzaak van maken....jullie gaan kapot!

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

1 week geleden - Geachte heer Zonneveld, Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. Ik vind het erg spijtig om te vernemen dat d bezorging van uw pakket niet goed is verlopen. U geeft aan dat er niemand aan de deur is geweest, terwijl volgens track&trace uw pakket zou zijn aangeboden om 19:31 uur. Mijn excuses voor deze gang van zaken. Graag reageer ik op uw bericht. Om uw melding hierover in behandeling te kunnen nemen ontvang ik graag de volgende informatie van u: - Wat is de track&trace code van uw pakket? - Heeft u een briefje in de brievenbus ontvangen? - Wat is uw IBAN-nummer en de tenaamstelling? Indien u het geen prettig idee vindt deze gegevens openbaar via klacht.nl te versturen raad ik u aan hierover contact op te nemen via www.postnl.nl/klantenservice Indien u de bezorging online heeft gewijzigd en aan ons €1,95 heeft betaald, kijk ik graag voor u wat ik voor u kan betekenen betreffende deze kosten. Uiteraard kijk ik ook graag de huidige status van uw zending na. Aansprakelijkheid voor gevolgschade is uitgesloten volgens de Algemene Voorwaarden, ik kan er helaas niet voor zorgen dat u in aanmerking komt voor een vergoeding van overige kosten. Zodra ik de gevraagde informatie heb ontvangen zal ik uw bericht verder behandelen en kan ik u informeren over de afhandeling van uw melding. In afwachting van uw reactie, Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht rodger zonneveld

1 week geleden - Beste Dank voor uw bericht. Track en trace: 3SVEED000003182 en NEE er is geen briefje in de bus gevonden. Ik maak het verhaal nu helaas wat langer na de extra gebeurtenissen. Ik heb dus dinsdag vrij genomen. Om 200% zeker te zijn dat ik het pakket ontvang. DInsdag ochtend in de app, wordt tussen 14u en 18u geleverd. Om 17u nieuwe update, het pakket wordt tussen 18u en 21:15 geleverd. Om half 10 in de app, wij hebben u gemist! Stelletje leugenaars. ik heb cameras rondom het huis. Film alles tot einde straat. Geen bezorgen geweest die dag. Helpdesk gebeld. 2e klacht ingediend. Melding in de app om 22u, pakket gaat naar afhaalpunt. Wat? ik betaal tevens extra voor avond levering. Op werkelijke elke vraag, wat doe ik fout? waarom gaat het bij jullie fout? hoe kan ik post ontvangen? wie neemt verantwoording. Werd mij vriendelijk verteld. wij gaan niet in discussie. tot ziens! wattt????? ik koop een service die jullie aanbieden. en ik mag niet eens vragen waarom het fout gaat en waar? op de 100 vragen kreeg ik 90x geen antwoord en 10x, wij gaan niet in discussie. einde verhaal. wat is hier toch allemaal aan de hand bij postnl? Ik kan geen contact krijgen met leidinggevende, managers etc. ik heb alle opties getest kwa menu keuze aan de telefoon. En 10x raden...telkens die ene zelfde vrouw uit india! die er totaal niets van snapt en de gesprekken telkens afkapt. werkelijk waar een Olympische medaille waard voor titel ONBESCHOFT! Ik heb dit werkelijk nog nooit meegemaakt. De 2 bezorgleugens van Postnl zijn nu mijn probleem. Als ik het pakket wil hebben moet ik het zelf maar halen. sorry, ik betaal voor een dienst, en nu mag ik het zelf halen en mag er niets gevraagd of besproken worden! ik begrijp hier totaal niets meer van. zo ook de vele mensen om mij heen waarmee ik dit onderwerp bespreek. Vandaag dus meerdere malen contact gezocht met de helpdesk. Nou met die ene mevrouw die er werkte kwam dat niet ver. Die behandeld blijkbaar alles in d'r eentje, klachten, vragen, track en trace (vroeger kreeg je per onderwerp een ander aan de telefoon en Nederlands verstaanbare vrolijke mensen, das nu wel anders om maar niet te spreken over Buitenlanders!) Zo ook via de chat. Hiervan heb ik alles bewaard. De mevrouw gaf zelfs nog toe lange na geen 1100 euro per maand te verdienen voor het werk bij postnl. Lijkt me dus duidelijk een UWV werkplichtige. Die er ook geen zin in heeft. Wie wil er voor postnl werken? laat staan voor minder dan 1100 euro per maand. Niet heel verstandig dat ze zich uit liet hierover! Geeft tevens het niveau van het bedrijf aan. Telkens werd ik in het gesprek afgekapt met, u bent geïnformeerd. wij kunnen niets doen. chats gesloten. Dit is ongeveer 30x gebeurd met de ene na de andere onbeschofte smoel. Zonder maar 1 antwoord te krijgen waar het fout gaat en ik de oplossing al bedacht heb. Dit laat echt zien dat Postnl ongeschikt is voor deze diensten. amazon is na al deze ellende (heeft mij werkelijk 8 uur gekost aan bellen, mailen, chatten) het pakket gaan terugroepen(dit kost hen ook geld, tijd en personeel). Postnl kan dus wel vandaag, hier 2 km vandaan, bij het afhaalpunt, het pakket afhalen en direct naar amazon terug sturen. Postnl kan niet het pakket afhalen en naar mijn adres afleveren. waar ik ook nog eens 1.95 extra voor betaald heb! Werkelijk....ik val van de ene verbazing in de andere. Afschuifpolitiek? Is er toevallig nog 1 iemand op aarde die al deze perikelen kan verklaren en uitleggen? Het verhaal, wij hebben de klacht genoteerd en de bezorger wordt op de hoogte gebracht of gewaarschuwd, daar trapt heel nederland niet meer in. Poppenkast heet dit! AUB u maakt mijn dag.....als u op al deze bijzondere vragen en acties vanuit PostNL een eerlijk concreet antwoord kan geven. Want er valt geen paracetamol te slikken tegen de hoofdpijn die Postnl creëert! Betreft iban. Uiteraard plak ik mijn iban niet online op een webpage. Zo ook niet door de telefoon bij PostNL. Zo gek zijn we niet tegenwoordig. Daarbij werd mij direct duidelijk gemaakt dat ik dan pech heb en de haak werd er gewoon opgedonderd. Men kan in mijn account mijn rekeningnummer nazien. de betaling nazien etc. Stort terug op het nummer waarvan het betaald is. Techniek is zo simpel tegenwoordig. Nog zoiets wat niemand in mijn omgeving begrijpt. werkelijk waar niet. Maargoed, ik ben dan een zeur. ik mag niets vragen. dus verbreekt postnl de verbindingen. Maar ik mag wel betalen! U begrijpt. Alle gesprekken, chats, sociale meldingen worden door mij persoonlijk verzameld en er wordt melding gemaakt bij Kassa, Radar, Facebook, Twitter en de ACM. Zo waar nodig overhandig ik alle details! Dit heb ik ook vandaag in eerdere chat gesprekken al duidelijk gemaakt. Op deze manier wens ik niet behandeld te worden. Ik hoop (en u kunt hier persoonlijk niets aan doen) dat u de zaken kan verduidelijken. Maar heb de moed al aardig opgegeven. vriendelijk dank vast!

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 15 februari 2018 om 11:16 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Zonneveld,

Hartelijk bedankt voor uw toelichting. Het spijt me om te vernemen dat zowel het telefonische als het contact met onze klantenservice niet naar wens is verlopen. Mijn excuses hiervoor.

Ik heb de meldingen teruggevonden en ik zie dat mijn collega een klacht heeft opgemaakt over het feit dat er niet bij u is aangebeld en er geen bericht is achtergelaten. U zult hier verder geen bericht over ontvangen, maar dit komt terecht bij de leidinggevende op het bezorgkantoor en die zal dit bespreken met de bezorger en passende maatregelen nemen om dit in de toekomst te voorkomen.

Uiteraard kan ik me voorstellen dat u uw rekeningnummer hier niet openbaar wilt plaatsen. Als u deze 1.95 euro aan ons heeft betaald en niet aan de afzender dan kunt u deze kosten uiteraard terug vragen via onze klanten service. Daar kunt u deze informatie wel privé doorgeven, dit mag eventueel ook schriftelijk. Op de klantenservice hebben wij niet de mogelijkheid om uw rekeningnummer in een account na te kijken. PostNL is echter niet aansprakelijk voor gevolgschade. Voor de andere schade kan ik u geen compensatie aanbieden.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; http://www.postnl.nl/klantenservice/

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door rodger zonneveld