Klacht: Extra betalen voor avondlevering en niet langs gekomen

op 14 februari 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Zondag avond een bericht ontvangen dat er een amazon pakket maandag 12-2 bezorgd zou gaan worden. Via de app 1.95 extra betaald om het savonds te laten bezorgen. netjes de melding dat pakket er tussen 18:15 en 21:15 zou moeten zijn. Om 21:30 geen pakket. De app geeft aan “helaas hebben wij u gemist om 19:31”. Wij zijn vanaf 17:45 thuis geweest en er is helemaal niemand aan de deur geweest. Sterker nog, de camarebeelden rondom het huis bevestigen dat 2 uur ervoor en 2 uur na die tijd niet eens verkeer in de straat is geweest!! PostNL liegt dus keihard! en ik betaal nog extra voor die leugens ook! Nu ben ik dus een avond thuis geweest voor jan joker, Geld is tijd! ALs ze geen zin hebben om te bezorgen….laat dan je monopoly postitie vallen en laat andere bedrijven deze post doen. Jullie verkloten de hele markt! Stelletje Ratten!

Ik wil mijn geld terug en hoop dat PostNL snel omvalt. En wil een vergoeding voor het thuis blijven. A 80 euro per uur! Maal 3 uur voor niets wachten is 270 euro! Dat de postzaken worden vrijgegeven voor andere partijen. PostNL presteert de laatste jaren steeds slechter. Zodra er gelogen gaat worden ben ik er klaar mee. Helaas wonen we in Nederland en blijven we genaaid worden door zulke firmas. Iedereen die nog voor PostNL werkt is een smerige NSBér en zorgt ervoor dat dit bedrijf nog meer slachtoffers maakt. Is het nu nog niet duidelijk dat jullie een bagger bedrijf zijn!!!

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 14 februari 2018 om 11:10 geantwoord

Geachte heer Zonneveld,

Hartelijk dank voor uw bericht op klacht.nl. Zojuist heb ik een reactie geplaatst onder uw melding met nummer 685361. Omdat dit betrekking heeft op dezelfde situatie, stel ik voor uw bericht te behandelen onder de melding met het hierboven genoemde nummer. Om het overzicht te bewaren sluit ik deze klacht af.

Alle klachten die gemeld zijn door rodger zonneveld