Klacht: Express bezorging niet bezorgd

op 19 maart 2020 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Goedenavond, ik heb vanochtend rond 08:00 goederen besteld en extra betaald voor bezorging op dezelfde dag. Ik ben thuis geweest vanaf 17:30. Er is niet aangebeld en ik heb de bus ook niet langs zien of horen rijden. Opeens zag ik online dat de bezorger mij zou hebben gemist. Waarschijnlijk is hij nieteens door mijn straat gereden anders zou ik het gehoord hebben. Er ligt ook geen kaartje in de brievenbus.

Hoe krijg ik mijn extra betaalde geld terug?
Ik hoop dat de desbetreffende bezorger te horen krijgt dat hij zijn adressen ook daadwerkelijk moet rijden.

Extra betaalde geld terug

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 19 maart 2020 om 12:06 geantwoord

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. Ik zie dat u hier ook via mail al contact over opgenomen heeft, en mijn collega heeft de klacht verder voor u doorgezet. De zending is vandaag weer in levering gegaan, en ik heb er vertrouwen in dat die leverpoging wel probleemloos zal verlopen.

Dion
DHL Parcel Webcare

Heeft op 19 maart 2020 om 12:19 geantwoord

De levering ligt als het goed is vanmiddag bij het DHL service point.
Dit lost mijn probleem niet op; dit is nl de tweede keer dat ik extra geld betaal voor een extra snelle levering. Als ik niet voor deze optie had gekozen en dus niet extra had betaald zou het pakket ook vanmiddag geleverd worden.
De extra betaling van 5,- is dus voor niks geweest.
Als het onrealistisch is om op dezelfde dag te leveren, waarom wordt deze service aangeboden en dus extra aan verdiend?

Alle klachten die gemeld zijn door Elllll