Klacht: Excuses voor de vertraging. Uw zending wordt zo snel mogelijk bezorgd.

op 03 oktober 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Al 3 werkdagen onderweg en vandaag staat er op de track en trace site dit:
Bezorgmoment
Bezorgmoment nog niet bekend

Het betreft 2 pakketten die ik verstuurd heb.

Gewenste Oplossing:

Dat het wordt bezorgd!

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 03 oktober 2017 om 15:22 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer van Hout,

Hartelijk bedankt voor uw bericht. U heeft een vraag over de twee pakketten die u retour heeft gezonden. Graag geef ik u meer informatie.

Aan de hand van de barcode zie ik dat deze pakketten retour zijn gezonden naar een antwoordnummer. Deze pakketten zijn minder goed te traceren dan reguliere pakketten, omdat pakketten naar een antwoordnummer via een apart kanaal direct vanaf het sorteercentrum naar de houder van dit antwoordnummer gaan.

Ik adviseer u om contact op te nemen met de houder van dit antwoordnummer om na te vragen of ze de pakketten hebben ontvangen. Mocht dit niet het geval zijn dan mag u ze naar ons doorverwijzen en dan kan er een onderzoek worden opgestart. Maar ik verwacht dat ze al zijn aangekomen.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; http://www.postnl.nl/klantenservice/

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door hout1630