Klacht: teleurgesteld

op 30 december 2010 over Eventim in de categorie Kaartenverkoop

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij zijn gisteren naar het zwanenmeer geweest.
Via tickets.nl 2 tickets besteld voor de tweede rang, kosten 170 euro.
Deze tickets ontvangt U thuis, na bevestiging van uw order. kosten 9 euro.
Niets ontvangen. Na veel moeite en extra telefoon kosten, kregen wij via de
mail op 28 december een bericht dit te printen, wat geldig was als toegangsbewijs.
Wij kregen een slechte plaats, 4e rang, waar wij niet voor betaald en gekozen hebben.
Kosten 59 euro per stuk i.p.v. 85 euro. Hoe is dit mogelijk?
Niemand kon ons verder helpen omdat de medewerkers niet wisten wat
de tweede of vierde rang was, voor ons onbegrijpelijk.
Het echtpaar dat naast ons zat, had voor dezelfde plaatsen totaal 124euro
betaald en wij zoals vermeld 179 euro totaal.
Wij zijn erg benieuwd waar ons teveel betaalde geld nu gebleven is, en
wat er allemaal mis is gegaan, omdat wij nu met minder prettige en onbe-
stemde gevoelens zitten.
Wij denken wel dat U onze klacht serieus zal behandelen, en wachten op
uw antwoord.

Gewenste oplossing

Het teveel betaalde bedrag van 2x 26 euro en de 9 euro van de administratie en verzendkosten, totaal 61 euro te storten op rekening 7074.81.899 tnv A.Sio eo Amstelveen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Eventim in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Eventim een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Eventim

Heeft op 19 juli 2012 om 14:34 geantwoord

Geboden Oplossing:

U heeft geen kaarten via SeeTickets gekocht. SeeTickets kan hier niets aan doen. U kunt zich wenden tot de verkoper waar u de kaarten heeft gekocht.

Alle klachten die gemeld zijn door atirsnot