Klacht: Onbereikbaarheid Seetickets

op 09 december 2010 over Eventim in de categorie Kaartenverkoop

Seetickets vraagt 45 cent per minuut voor een telefoongesprek. Aangezien je meestal meer dan 5 minuten in de wacht hangt en ik bijna 10x moest bellen, voordat ik een medewerkster aan de lijn kreeg: een kostbare aangelegenheid.Ook 3 emails naar de klantenservice hielpen mij niet verder dan 1 automatische ontvangstbevestiging en daarna nooit meer iets (meer als 10 dagen). Vandaag krijg ik eindelijk een persoon aan de lijn na 3 minuten, die mij in minuut 12 vertelt, dat de genoemde plaatsen alleen maar te krijgen zijn met het nummer van de Musicalcard, (die ik nog niet in huis heb gehaald, omdat ik eerst moest weten wat het precies gaat kosten). Kortom: reserveren kan niet zomaar, maar ze noemen het wel zo! Al met al totaal onbevredigend en frustrerend. Als ik het mijn oudste dochter niet had beloofd, ging ik na deze toestanden niet meer!

Gewenste oplossing

Vergoeding van mijn telefoonkosten en 1 kaartje van de 3 voor niets komende zondag bij Mary Poppins om 14:00.

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Eventim in behandeling genomen

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Eventim een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Eventim

Heeft op 01 augustus 2012 om 18:48 geantwoord

Ten tijde van het melden van uw klacht op klacht.nl was See Tickets hierop nog niet actief. Uw klacht wordt vanwege deze reden afgesloten.

Alle klachten die gemeld zijn door elsje10