Klacht: My name is

op 16 november 2010 over Eventim in de categorie Kaartenverkoop

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij hebben op 26-09-2010 2 tickets gekocht voor de voorstelling My Name Is, in de Heineken Music Hall.
Door tegen vallende verkoop van de kaarten werden wij gebeld om de kaarten retour te zenden, en dan zouden wij de betaalde kosten terug krijgen.
Wat ik al vermoedde, zonder de administratie kosten á €.7,45, wij hebben geen product ontvangen, en Seeticket heeft het geannuleerd, dus een e-mail gestuurd. Wat ik dacht “u kunt het dure 0900 nr. bellen” no way. Ik denk dat ik niet de enige ben, maar al die mensen die een kaartje retour hebben moeten sturen…..tel uit je winst.

Het is puur een principe kwestie, maar SeeTickets nooit meer, wat er ook aangeboden word aan entertainment.

Gewenste oplossing

€.7,45 op mijn rekening.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Eventim in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Eventim een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Eventim

Heeft op 03 juli 2012 om 11:40 geantwoord

Geboden Oplossing:

Over deze klacht is direct met See Tickets contact geweest per e-mail, waarin een en ander is uitgelegd.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Eventim beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door d.bosch