Klacht: KLacht over Seetickets en de musicalbonnen

op 17 februari 2010 over Eventim in de categorie Kaartenverkoop

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Omschrijving klacht

Wij hebben musicalbonnen cadeau gekregen en het programma boekje wat erbij zat gelezen. Er stond” reserveren met een musicalbon is heel eenvoudig kijk op topticketline.nl of bel 0900-30050000″. Vervolgens hebben we gekeken op topticketline.nl die nu See Tickets wordt genoemd, en kaarten geboekt voor musical Mary Poppins. Vervolgens hebben we naar Seetickets gebeld met de vraag hoe de musicalbonnen gebruikt konden worden. We hebben het nummer dat doorgegeven is via de telefoon genoteerd en de bonnen, zoals zij aangaven, aangetekend verstuurd. De volgende dag kreeg ik een telefoontje dat de bonnen teruggestuurd zouden worden, omdat deze niet gelden voor het reserveren via het internet. We hebben gemeld dat we juist voor de musicalbonnen hadden gebeld aangezien we een nummer nodig hadden. De medewerkster was kort en melde ons dat je je vragen terug kon vinden op hun site. Wij hebben inmiddels een klachtenbrief verstuurt hierover, omdat wij achteraf gezien onnodig op kosten zijn gejaagd en musicalbonnen achteraf gezien meer kosten met zich meebrengen dan genot.

Gewenste oplossing

De kosten voor het versturen van een aangetekende brief zou ik graag terug willen krijgen en dan heb ik het nog niet over de telefoonkosten en tijd die we eraan hebben besteed.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Eventim in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Eventim een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door morenadevries