Klacht: Kaartjes K3 niet ontvangen

op 21 oktober 2010 over Eventim in de categorie Kaartenverkoop

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 11 mei heb ik kaartjes besteld én betaald voor de voorstelling van K3 in de brabanthallen in Den bosch op vrijdag 22-10-2010. Ik had vroeg geboekt en daarom ook mooie plaatsen: rij 10 aan het gangpad, zodat onze 3 jarige dochters lekker in het gangpad konden gaan dansen. Anderhalve week vóór de voorstelling had ik de kaartjes nog niet binnen. Ik heb gemaild en meerdere malen gebeld, maar het uiteindelijke antwoord was dat de betaling wel was ontvangen maar er géén boeking tegenover staat. En de voorstellingen zijn nu uitverkocht. De ‘service’ die ze mij aanbieden is om mijn geld terug te storten. Dat is geen service, dat is niet meer dan normaal. Nu moet ik 2 kleine meisjes teleurstellen op iets waar ze al zo lang naar uitgekeken hadden!

Gewenste oplossing

Alsnog kaartjes voor een voorstelling van K3 op een mooie plaats.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Eventim in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Eventim een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door ilonad