Klacht: Het niet reageren op de mail en dus ook niet willen reageren op de klacht

op 22 december 2010 over Eventim in de categorie Kaartenverkoop

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn vrouw had tickets gekocht voor de musical We will rock you voor 4 personen op 19 december als verrassing.
Daarbij heeft ze zich ook een annuleringsverzekering laten
aansmeren zonder dat er duidelijk is gemaakt voor welke gevallen deze geldig is.Door de bijzonder slechte weersomstandigheden en vooruitzchten was het haast niet mogelijk om naar Utrecht komen.Hebben aan het begin van de middag contact opgenomen met Seetickets om de situatie te bespreken en kregen te horen dat de voorstelling gewoon doorging.Dit is toch heel bijzonder omdat Ajax-Feijenoord niet doorgaat omdat ze het te gevaarlijk vinden dat de mensen over straat gaan!!Wij dachten dus nu een beroep te kunnen doen op de verzekering maar de voorwaarden blijken achteraf haast de zelfde te zijn als een reisverzekering.Dus deze verzekering is totaal overbodig en heeft dus ook weer extra geld gekost maar dat melden ze niet als de ze de verzekering aansmeren.Wij kregen zondagmiddag toen wij belde als alternatief twee middagvoorstellingen aangeboden om uit te kiezen in deze week (week 51).Toen mij vrouw zei dat dat niet ging omdat wij alle vier moesten werken zei men dat dit het protocol was wat was opgesteld door de producent.Naar mijn mening is er een overeenkomst tussen Seetickets en mij en niet de producent.Ik verwacht op dat moment dan ook een oplossing van Seetickets!Ik heb dan ook op zondag ( 19-12) een mail gestuurt met de vraag om een oplossing maar er komt geen enkele reactie.Dinsdag (21-12) weer een mail maar weer geen reactie!!Ik vind dit dan ook zeer onbeschoft en ben ook heel erg boos.Ik heb heus ook alle begrip dat de weersomstandigheden ook voor hun overmacht is maar je mag toch wel een reactie verwachten.We zijn nu gewoon €250 kwijt en men neemt niet eens de moeite om te mailen of te bellen.Dit is een bijzonder arrogante houding en ik zal zeker nog verdere stappen ondernemen om dit in de openbaarheid te brengen.

Gewenste oplossing

Ik had verwacht dat we in overleg een andere avond hadden mogen kiezen in de komende maanden of dat er tegoedbonnen
beschikbaar zouden zijn.ZEKER ALS MEN JE OOK EEN ANNULERINGSVERZEKERING VERKOOPT.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Eventim in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Eventim een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Eventim

Heeft op 03 juli 2012 om 16:18 geantwoord

Geboden Oplossing:

Uit onze administratie is gebleken dat de producent op een later moment ook kaarten voor een latere datum beschikbaar heeft gesteld, waarna u alsnog alternatieve kaarten hebt ontvangen.

Alle klachten die gemeld zijn door janvandaalen