Klacht: Heel vervelend!

op 22 december 2010 over Eventim in de categorie Kaartenverkoop

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Het bedrijf waar ik werk heeft een Bedrijfs Cutlureel Abonnenment. Kaarten kan je niet ander bestellen dan telefonisch via See Tickets. Om kaarten t.w.v. 98 Euro (50% korting!) te kopen, heb ik in totaal 27 minuten aan de telefoon gehangen voor 45 ct per minuut. Bovendien moet ik 16,25 Euro boekingskosten betalen – in totaal dus 28,40 Euro extra kosten; in mijn optiek een erg hoog bedrag! Uiteindelijk heb ik slechtere kaarten dann in eerste instantie geboekt. Bovendien een middag irritatie.

Gewenste oplossing

Ik zou tenminste een deel van de extra kosten terug willen en voor de toekomst de mogelijkheid om kaarten of via een gewoon telefoonnummer of online te bestellen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Eventim in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Eventim een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Eventim

Heeft op 01 augustus 2012 om 18:54 geantwoord

Geboden Oplossing:

Voor veel actie is het tegenwoordig mogelijk om via interet te reserveren. Ook voor het BCA gebeurt dat steeds vaker!

Alle klachten die gemeld zijn door Inken Oestmann