Klacht: geen zicht op verkochte kaarten

op 13 november 2010 over Eventim in de categorie Kaartenverkoop

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op vrijdagavond 12 november hadden wij kaarten besteld voor de voorstelling van Holiday on Ice in de AHOY. Vroeg besteld zodat we vooraan en in het midden zouden zitten. (vak CG rij 1). Bij aankomst bleek dat de 1e 3 rijen absoluut geen zicht op het ijs hadden. Na navraag was de oplossing: gaat u maar even zitten dan krijgt u straks een ander plaatsje. Om vijf voor acht werden wij verzocht helemaal aan de zijkant van de tribune te gaan zitten. Een belachelijke oplossing voor kaarten die maar liefst 43,- euro hebben gekost. Op eigen initiatief zijn we toen maar ergens anders gaan zitten, zodat we toch nog hebben kunnen kijken. Volgens mij was opvang vooraf een meer klantvriendelijke oplossing te zijn.

Gewenste oplossing

Geen idee, in ieder geval is ons plezier over dit uitje nu toch al verpest.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Eventim in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Eventim een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door marjandubbeldam