Klacht: foute boeking

op 09 februari 2010 over Eventim in de categorie Kaartenverkoop

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Omschrijving klacht

Direct na de boeking voor kaarten van Joseph kwam ik erachter dat ik een verkeerde datum had geboekt. Direct , de volgende ochtend gebeld. Kaarten waren nog niet verstuurd maar veranderen was onmogelijk. Daar beginnen we niet aan vertelde de “zeer”klant(on)vriendelijke mevrouw.
De klacht ook via de site aangegeven. Het ontwoord was echt onder de gordel. Als de kaarten verstuurd zijn dan kan het echt niet meer veranderd worden. SORRY KLANTENSERVICE. jULLIE VERTELDE ZELF DAT DE KAARTEN NOG NIET VERSTUURD WAREN. Echt belachelijk.

Gewenste oplossing

Karten 2 weken vroeger boeken

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Eventim in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Eventim een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Eventim

Heeft op 29 juni 2012 om 14:32 geantwoord

Geboden Oplossing:

Destijds is er een nieuwe boeking gemaakt op een andere datum.

Alle klachten die gemeld zijn door Gijsbert