Klacht: Evenement : Holiday on Ice – Energia

op 20 november 2010 over Eventim in de categorie Kaartenverkoop

Heb op 22 okt j.l. 2 tickets besteld en betaald voor Holiday en Ice , via een bankoverschrijving.Totale kosten € 103,39.Op 25 okt. j.l. is het bedrag op de rekening van See Tickets volgens mijn afschrift bijgeboekt.Op 2 nov. j.l.ontving ik een e-mail van See Tickets van annulering,omdat de betaling nog niet was binnengekomen.Dat klopt dus niet!!.Ik heb binnen de door hen gestelde termijn van drie dagen het bedrag voldaan!!.In de e-mail beloofde ze mij de betaling te retoerneren.Het is nu 20 nov,en ze hebben het bedrag nog niet terug betaald.See Tickets werkt samen met Global Collect en daar blijkt het fout te gaan.Het is je reinste maffia om een gehandicapt persoon,met een klein inkomen dit bedrag willens en wetens afhandig te maken.Hiervan ga ik aangifte doen wegens oplichting en flessen trekkerij!!.
Hoewel ik daar ook weinig of geen vertrouwen in heb.Mensen,let a.u.b. op en koop geen kaarten via See Tickets,want je bent je zuur verdiende geld kwijt.Dit kan allemaal ongestraft in Nederland.U bent gewaarschuwd !!!

Gewenste oplossing

Als ik het volledige bedrag inclusief de wettelijke rente terug krijg.

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Eventim in behandeling genomen

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Eventim een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Eventim

Heeft op 03 juli 2012 om 12:43 geantwoord

De betaling is volgens onze administratie de week na ontvangst retour gestort.

Alle klachten die gemeld zijn door Brouwer-Holzke