Klacht: De Musical – het boek

op 10 december 2010 over Eventim in de categorie Kaartenverkoop

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Sinds 08/11/2010 hebben wij een boek besteld.
Vorige week kreeg ik telefoon dat zij het teruggekregen hebben met de post met als vermelding niet leverbaar.
Ze gingen het terug opsturen per post want het adres klopte volledig. Nu een week later 10/12/2010 nog steeds niets ontvangen. Moet ik mij zorgen beginnen maken

Gewenste oplossing

Het boek alsnog asap ontvangen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Eventim in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Eventim een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Eventim

Heeft op 03 juli 2012 om 14:26 geantwoord

Geboden Oplossing:

volgens onze administratie is een en ander verstuurd.

Alle klachten die gemeld zijn door eric dvv bornem