Klacht: afwezigheid hoofd act carribbean las vegas show

op 05 december 2011 over Eventim in de categorie Kaartenverkoop

Ik heb vorige week twee kaarten voor mijn vader gekocht, alvast voor z’n verjaardag. Mijn vader is een grote fan van Grupo gale. Hij stond ook als een klein kind te springen toen ik hem vertelde dat hij zou gaan. Eenmaal bij thuiskomst die vrijdag was hij zwaar teleurgesteld dat ZIJN groep niet is komen opdagen. Ik voelde me zo lullig. Ik heb dan ook geen goed woord over de organisatie. Zonder enige berichtgeving in de media laten niet eens laten weten dat Grupo galle niet zou optreden. En het erge is dat ze een of andere band daarvoor in de plaats hebben gezet, wat een totale flop was.

Ik eis een excuses van de organisator van carribbean las vegas show en mimimaal de helft terugbetaling van de kaarten (en kosten voor parkeergelegenheid)

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Eventim in behandeling genomen

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Eventim een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Heeft op 07 december 2011 om 11:20 geantwoord

Bedankt voor de snelle reactie! Ik ben van mening dat Latin Touch Event op geen enkele manier te bereiken is. Ik heb ze al diverse keren gebeld maar er wordt geen gehoor gegeven, laat staan door een email te sturen. Maar ik laat het er niet bij zitten.

Eventim

Heeft op 07 december 2011 om 11:51 geantwoord

Klachten die inhoudelijk betrekking hebben op het evenement, worden door de producent in behandeling genomen. We hebben de klant het e-mailadres gegeven waar de klacht kan worden ingediend

Alle klachten die gemeld zijn door gmart