Klacht: EVA BESTAND

op 23 oktober 2011 over ING in de categorie Banken

Ik ben een tijdje terug van buitenland gekomen en wou graag een rekening bij de ing openen die had ik vroeger ook maar samen met mijn vriend en toen we uit elkaar gingen hebben we de rekening stopgezet. Nu wil ik graag een eigen rekening openen en steeds als ik dat probeer te doen sturen ze naar huis een brief dat het niet mogelijk is omdat ik in eva bestand sta…geen idee wat dat is. Nou ben ik ook al een paar keer bij hun op kantoor geweest en daar werd mij gezegd dat ik helemaal niet in eva bestand sta. Dat vond ik heel vreemd, ze hadden zelfs voor mij naar het hoofdkantoor gebeld en ook die vrouw zei nee hoor je staat niet in het eva bestand. Dus ik vrolijk weer een rekening aangevraagd en opnieuw een brief thuis met daarin afgewezen omdat u in eva bestand staat. Ik werd helemaal gek die mensen van ING willen je totaal niet helpen en ook niks uitleggen.Uiteindeijk heb ik een brief gestuurd naar een adres die ik van Ing heb gekregen en ik zou dan wat meer informatie krijgen. Die brief heb ik al in juni gestuurd en heb nog steeds niks ontvangen. Echt schandalig!!! Niemand die wat weet of wat wilt zeggen.

Graag zou ik een rekening willen openen waarop mijn salaris gestoort kan worden en dat ik dan eindelijk mijn leven kan leiden.

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door ING in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat ING een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ING

Heeft op 26 oktober 2011 om 16:22 geantwoord

We hebben telefonisch contact opgenomen en e.e.a. met u besproken. Roy - ING Webcare Team - http://www.ing.nl/webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Karmina