Klacht: ticket eurostar

op 17 november 2010 over eurostar in de categorie Treinvervoer

Na velen problemen met Eurostar (het niet doorgaan van reizen ivm stakingen/slecht weer of brand) heb ik besloten deze weg te bewandelen omdat ik door hun betaalde(!) klantenservice van het kastje naar de muur gestuurd word en niet direct met een oplossing komen (iets wat voor beiden partijen het fijnst zou zijn) maar me verplichten om een brief te sturen en dan maar afwachten/hopen. Ik zou zondag de 31ste terugreizen maar de medewerker in het station zei dat dat maandag was, dus ik dacht dat ik een foutje gemaakt had. Ticket werd zonder probleem aan het loket in Brussel een dag teruggezet. Het is zo dat ik hier ook beter op had kunnen letten, maar toen het probleem later door mijzelf werd ontdekt werd er niet op diezelfde makkelijke manier zoals bij het loket de ticket terug gezet, neeee toen….(lees aanhef) moest ik zelf een nieuw ticket van rond de €100,- kopen.

Gewenste oplossing

Ja wat zou ik nou willen? Een klantenservice die klant gericht is, en niet een afwimpelservice die denkt…: maak het maar zo moeilijk mogelijk en de klanten vragen hun geld niet meer terug. En mijn geld natuurlijk!

Alle klachten die gemeld zijn door Lucius