Klacht: Euromast suite stars heeft nooit beschikbaarheid!!

op 22 juli 2017 over Groupon in de categorie Coupon Sites

Ik heb een Groupon voucher aangeschaft en wilde de eerste instantie reserveren in juli of augustus voor de suite stars. Hier was een beperkte beschikbaarheid voor. Eerst gaven ze een datum en wilde ik deze bevestigen, maar de suite was voor die dag al gereserveerd. Dus ging de eerste reservering niet door. Daarna wilde ik weer reserveren, bleek er pas op 1 oktober beschikbaarheid te zijn. Dus ik dacht als ik toch 3 maanden moet wachten, wil ik liever op 22 oktober gaan (hierop ben ik een jaar samen met mijn vriend). Kreeg steeds een mailtje dat ze maximaal 3 maanden van te voren mogen reserveren. Dus dat ik op 22 juli even moest mailen met alle gegevens. Ik dit gedaan om 05:21 in de nacht op 22 oktober. Kreeg ik net een mailtje om 11:00 uur dat de suite weer bezet is. Ik geloof hier niets van! Ik wil hier niet eens meer verblijven!! Wat een irritant gedoe! Wordt je toch niet gelukkig van! Biedt dan je kamers niet aan op Groupon!!

Geld terug of de kamer leveren zoals afspraak

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Groupon

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Groupon nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Whitney2000