<?xml version="1.0" encoding="UTF-8"?><rss version="2.0"
    xmlns:content="http://purl.org/rss/1.0/modules/content/"
    xmlns:wfw="http://wellformedweb.org/CommentAPI/"
    xmlns:dc="http://purl.org/dc/elements/1.1/"
    xmlns:atom="http://www.w3.org/2005/Atom"
    xmlns:sy="http://purl.org/rss/1.0/modules/syndication/"
    xmlns:slash="http://purl.org/rss/1.0/modules/slash/"
    >
<channel>
    <title>KLACHT.nlEtrias klantenservice &amp; klachten</title>
    <atom:link href="https://www.klacht.nl/etrias/feed/" rel="self" type="application/rss+xml" />
    <link>https://www.klacht.nl/etrias/</link>
    <description>Uw klacht kunt u melden op klacht.nl</description>
    <lastBuildDate>Thu, 22 Oct 2026 13:52:50 +0000</lastBuildDate>
    <generator>https://wordpress.org/?v=7.1.3</generator>
    <language></language>
    <sy:updatePeriod>hourly</sy:updatePeriod>
    <sy:updateFrequency>1</sy:updateFrequency>
    <generator>https://wordpress.org/?v=7.1.3</generator>
    	<item>
	<title>Klacht over kapotte schoenen en onvoldoende oplossing</title>
	<link>https://www.klacht.nl/etrias/klacht/klacht-over-kapotte-schoenen-en-onvoldoende-oplossing/</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/etrias/klacht/klacht-over-kapotte-schoenen-en-onvoldoende-oplossing/#comments</comments>
	<pubDate>Thu, 22 Oct 2026 13:52:50 +0000</pubDate>
	<dc:creator>klagercbd07a44</dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/etrias/klacht/klacht-over-kapotte-schoenen-en-onvoldoende-oplossing</guid>
	<description><![CDATA[<p>Ik heb onlangs schoenen ontvangen van Etrias, maar helaas waren ze kapot. Na contact met de klantenservice kreeg ik slechts 15% korting aangeboden, terwijl ik liever nieuwe schoenen of mijn geld terug wilde. Tot op heden heb ik geen bevredigende oplossing ontvangen.</p>]]></description>
	</item>
    	<item>
	<title>Slechte levering en onbereikbare klantenservice</title>
	<link>https://www.klacht.nl/etrias/klacht/slechte-levering-en-onbereikbare-klantenservice/</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/etrias/klacht/slechte-levering-en-onbereikbare-klantenservice/#comments</comments>
	<pubDate>Wed, 07 Oct 2026 20:35:08 +0000</pubDate>
	<dc:creator>klager463a762d</dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/etrias/klacht/slechte-levering-en-onbereikbare-klantenservice</guid>
	<description><![CDATA[<p>Mijn ervaring met Etrias is ronduit slecht. Meer dan 30 dagen na mijn bestelling is deze nog steeds niet volledig geleverd. Een deel van de bestelling wordt via DPD verzonden. Hoewel het probleem bij een vervoerder kan liggen, is het vooral de manier waarop Etrias daarmee omgaat die teleurstellend is. Zoekgeraakte of verkeerd bezorgde pakketten worden niet adequaat opgelost, en ik moet zelf achter de problemen aan. Als klant verwacht ik dat Etrias verantwoordelijkheid neemt voor hun leveringen. De klantenservice is frustrerend; ik kom vooral terecht bij een AI-bot en krijg nauwelijks echte hulp. Het resultaat is veel tijdverlies, geen betrouwbare levering, en een gebrek aan ondersteuning bij problemen. Etrias lijkt de klant vooral als lijdend voorwerp te zien.</p>]]></description>
	</item>
    	<item>
	<title>Verzoek om retoursticker voor verkeerde bestelling</title>
	<link>https://www.klacht.nl/etrias/klacht/verzoek-om-retoursticker-voor-verkeerde-bestelling/</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/etrias/klacht/verzoek-om-retoursticker-voor-verkeerde-bestelling/#comments</comments>
	<pubDate>Fri, 25 Sep 2026 15:56:30 +0000</pubDate>
	<dc:creator>klager303ed2df</dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/etrias/klacht/verzoek-om-retoursticker-voor-verkeerde-bestelling</guid>
	<description><![CDATA[<p>Ik heb een verkeerde bestelling ontvangen en wacht al geruime tijd op een retoursticker om het artikel terug te sturen. Na contact met Etrias, waarin mij werd gevraagd een foto van mijn bestelling te sturen, heb ik dit inmiddels twee keer gedaan, maar heb ik nog steeds geen retoursticker ontvangen.</p>]]></description>
	</item>
    	<item>
	<title>Klacht over defecte sandalen en uitblijvende afhandeling</title>
	<link>https://www.klacht.nl/etrias/klacht/klacht-over-defecte-sandalen-en-uitblijvende-afhandeling/</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/etrias/klacht/klacht-over-defecte-sandalen-en-uitblijvende-afhandeling/#comments</comments>
	<pubDate>Tue, 04 Aug 2026 14:35:28 +0000</pubDate>
	<dc:creator>klagere70dab0f</dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/etrias/klacht/klacht-over-defecte-sandalen-en-uitblijvende-afhandeling</guid>
	<description><![CDATA[<p>Op 7 juni 2026 heb ik via de website van De Schoenenfabriek (Etrias) een paar dames sandalen van het merk Guess gekocht (model: Guess Women Fabelis2 Beige Brown, bestelnummer: ET106190842, aankoopbedrag: € 80,95). Na ongeveer drie weken normaal gebruik zijn de zolen van beide sandalen op exact dezelfde plek in het midden volledig doorgebroken en gespleten. Dit duidt op een fabricagefout en het product voldoet niet aan de wettelijke garantie-eisen. Op 13 juli 2026 heb ik melding gemaakt van deze klacht en foto's van de defecte zolen toegestuurd. Etrias blijft echter de afhandeling uitstellen met de reden dat zij wachten op een reactie van de leverancier (Guess). Dit is onacceptabel, aangezien ik een koopovereenkomst heb met Etrias en niet met de fabrikant. Aangezien de wettelijke termijn is overschreden en de sandalen onbruikbaar zijn, eis ik een volledige terugbetaling van het aankoopbedrag (€ 80,95) of een kosteloze vervangende paar sandalen van hetzelfde model.</p>]]></description>
	</item>
    	<item>
	<title>Levering garantie-onderdelen Aarke Purifier vertraagd</title>
	<link>https://www.klacht.nl/etrias/klacht/levering-garantie-onderdelen-aarke-purifier-vertraagd/</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/etrias/klacht/levering-garantie-onderdelen-aarke-purifier-vertraagd/#comments</comments>
	<pubDate>Tue, 16 Jun 2026 19:26:16 +0000</pubDate>
	<dc:creator>klager03bdf20e</dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/etrias/klacht/levering-garantie-onderdelen-aarke-purifier-vertraagd</guid>
	<description><![CDATA[<p>Ik heb sinds 13 mei 2026 een defecte Aarke Purifier waterfilterkaraf. Het product is volgens de fabrieksvoorschriften gereinigd, maar de siliconen ringen zijn vervormd en het lekt. Op 10 juni jl. beloofde Etrias dat de leverancier direct nieuwe ringen zou toesturen. Inmiddels is het 16 juni en heb ik nog steeds niets ontvangen. Er wordt geen track  trace-code verstrekt en op mijn e-mails wordt steeds gereageerd met dat ze 'wachten op de leverancier'. Ik word al 5 weken aan het lijntje gehouden en zit met een onbruikbaar product. Als consument heb ik een koopovereenkomst met Etrias, niet met hun fabrikant.</p>]]></description>
	</item>
    	<item>
	<title>Hoe Etrias zijn klanten tegen zich in het harnas jaagt</title>
	<link>https://www.klacht.nl/etrias/klacht/hoe-etrias-zijn-klanten-tegen-zich-in-het-harnas-jaagt/</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/etrias/klacht/hoe-etrias-zijn-klanten-tegen-zich-in-het-harnas-jaagt/#comments</comments>
	<pubDate>Thu, 29 May 2025 21:01:01 +0000</pubDate>
	<dc:creator>J Vrij</dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/etrias/klacht/hoe-etrias-zijn-klanten-tegen-zich-in-het-harnas-jaagt</guid>
	<description><![CDATA[<p>Ik bestel een artikel bij Etrias en dat wordt keurig volgens afspraak geleverd. Maar dan begint het! Hoewel ik nimmer heb aangegeven vanaf dan periodiek reclamemail te willen ontvangen, krijg ik die wél! Nu is bij wet bepaald dat een bedrijf je mag spammen als je er ooit iets hebt aangeschaft, maar ook dat ik als consument het wettelijk recht heb om mijn persoonsgegevens (en dus ook mijn mailadres) te laten verwijderen: het Recht op Vergetelheid. Daartoe dien ik een verzoek in, maar dat wordt niet ingewilligd omdat Etrias naar eigen zeggen mijn bestelnummer niet kan vinden! Gelukkig kan ik dat wel. Ik mail het nummer naar Etrias en informeer hoe het met de afhandeling van mijn verzoek is gesteld. Die vraag wordt niet beantwoord - we zijn inmiddels weken verder - maar de irritante reclamemails blijven wel gewoon binnenkomen!</p>]]></description>
	</item>
    	<item>
	<title>Slechte service en weigeren retour van defect product</title>
	<link>https://www.klacht.nl/etrias/klacht/slechte-service-en-weigeren-retour-van-defect-product/</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/etrias/klacht/slechte-service-en-weigeren-retour-van-defect-product/#comments</comments>
	<pubDate>Tue, 04 Feb 2025 08:36:26 +0000</pubDate>
	<dc:creator>rhusers</dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/etrias/klacht/slechte-service-en-weigeren-retour-van-defect-product</guid>
	<description><![CDATA[<p>Ik heb hier onlangs twee waterflessen besteld, maar helaas was één van de flessen defect. Het rietje zuigt niet goed en hapert, waardoor normaal drinken onmogelijk is. Toen ik dit bij de klantenservice meldde, vroegen ze om een video als bewijs. Aangezien het probleem alleen optreedt tijdens gebruik, is dat niet te filmen.

Ondanks dat ik dit heb uitgelegd, weigerde de webshop mijn retour met het argument dat het een kwestie van persoonlijke voorkeur zou zijn. Dit is natuurlijk onzin, want een product dat niet naar behoren werkt, hoort gewoon teruggenomen te worden.

Daarnaast had ik ook een ongebruikte fles die ik wilde retourneren, maar ook deze werd geweigerd. De slechte service en starre houding maken dat ik hier nooit meer iets zal bestellen. Pas op als je hier koopt, want als er iets mis is met je product, kun je fluiten naar je geld.</p>]]></description>
	</item>
    	<item>
	<title>kweekkasje besteld en nog steeds niet gekregen</title>
	<link>https://www.klacht.nl/etrias/klacht/kweekkasje-besteld-en-nog-steeds-niet-gekregen/</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/etrias/klacht/kweekkasje-besteld-en-nog-steeds-niet-gekregen/#comments</comments>
	<pubDate>Fri, 13 Sep 2024 14:17:30 +0000</pubDate>
	<dc:creator>l.s. Zoer wymenga</dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/etrias/klacht/kweekkasje-besteld-en-nog-steeds-niet-gekregen</guid>
	<description><![CDATA[<p>Factuur ET 10437741 d.d. 22 aug. j.l. heb ik een kweekkasje bij jullie besteld.
Ik zou daar een mail over krijgen dat dit kasje nog steeds niet is bezorgd maar er gebeurt
helemaal niks.
Ik heb het kastje al betaald.
Zou nu toch eindelijk eens bericht van u ontvangen wanneer het bezorgd wordt.
Met spanning wacht ik op uw antwoord.
Groeten van Lily.</p>]]></description>
	</item>
    	<item>
	<title>maxi cosi autostoel na 1 keer gebruik de stof al lelijk</title>
	<link>https://www.klacht.nl/etrias/klacht/maxi-cosi-autostoel-na-1-keer-gebruik-de-stof-al-lelijk/</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/etrias/klacht/maxi-cosi-autostoel-na-1-keer-gebruik-de-stof-al-lelijk/#comments</comments>
	<pubDate>Thu, 25 Jan 2024 19:34:24 +0000</pubDate>
	<dc:creator>Carina Makkink</dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/etrias/klacht/maxi-cosi-autostoel-na-1-keer-gebruik-de-stof-al-lelijk</guid>
	<description><![CDATA[<p>De maxi cosi pebble autostoel van ruim €200 na 1 keer gebruiken was de stof aan de voorkant al zo lelijk alsof het lijkt dat de stoel al 2 jaar oud is. Dit lijkt mij een foutje in de stof,  vooral omdat maxi cosi altijd goede producten heeft. Ondertussen al vanaf begin december met Etrias in contact, waarbij nu de conclusie is dat dit normaal is door het gebruik.

Ik ben het hier totaal niet mee eens omdat maxi cosi een product is met altijd goede kwaliteit en niet dat de stof na 1 keer gebruik het al begeeft.

Ik heb al van het begin aangegeven dat ik niet tevreden ben en dat ik een nieuwe stoel wil. ( binnen een week al gemeld!)
Er word na zoveel mailtjes niet geluisterd en ik voel me niet serieus genomen.</p>]]></description>
	</item>
    	<item>
	<title>Uitermate slechte klantenservice Etrias! Product veel te duur en geen vergoeding retourporto terwijl geleverd product niet conform is;</title>
	<link>https://www.klacht.nl/etrias/klacht/uitermate-slechte-klantenservice-etrias-product-veel-te-duur-en-geen-vergoeding-retourporto-terwijl-geleverd-product-niet-conform-is/</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/etrias/klacht/uitermate-slechte-klantenservice-etrias-product-veel-te-duur-en-geen-vergoeding-retourporto-terwijl-geleverd-product-niet-conform-is/#comments</comments>
	<pubDate>Thu, 19 Oct 2023 15:10:50 +0000</pubDate>
	<dc:creator>Draatje01</dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/etrias/klacht/uitermate-slechte-klantenservice-etrias-product-veel-te-duur-en-geen-vergoeding-retourporto-terwijl-geleverd-product-niet-conform-is</guid>
	<description><![CDATA[<p>Ik heb tuinklompen besteld op de website van Etrias. Daar staat dat je ze moet bestellen in je schoenmaat. Ik bestelde echter juist 1 maat groter, omdat ik graag wat ruimte heb voor dikke sokken.
Ik heb ruim 3 weken moeten wachten op de bestelling (ik woon in Spanje en de bestelling werd bij een servicepoint opgehaald), niet omdat de koerier langzaam was maar omdat Etrias hun magazijn niet op orde heeft, verkeerde adres, verkeerd land, TT die niet klopte, etc etc. 
De TT die ik kreeg was niet correct. Daarin stond de verkeerde informatie, en ik kon niet zien waar mijn pakket was (het bleef hangen in Nederland). Uiteindelijk na 3 weken kon ik ze pas ophalen
De emails werden heel traag en ook vaak niet beantwoord. De telefonische dienst is heel slecht bereikbaar (uitermate lange wachttijden). Erger: er zitten mensen aan de lijn die alleen mogen praten, maar niets inhoudelijks mogen zeggen. 
Ik diende mijn klacht in, per email, en later per telefoon, omdat er niet inhoudelijk op werd gereageerd. Uiteindelijk heeft men mijn klacht helemaal niet in behandeling genomen.

Mijn klacht was:
-	de klompen passen niet en zijn te klein
Oplossing: stuur mij nieuwe in 1 of 2 maten groter, en vergoed de retourkosten aan mij.
Beide oplossingen waren niet mogelijk. 

Ik moest zelf de portokosten betalen voor de retourzending, want vanuit Spanje werd dat niet vergoed (vanuit bijv Frankrijk wel, heel vreemd). De reden was dat dit voor hun erg “prijzig” was. Ik heb echter wel € 9,95 betaald voor portokosten op hun factuur, en zij hebben een bedrijfsoplossing voor portokosten die veel goedkoper is dan dat. Ook calculeren ze de retourporto in, want het blijkt uiteindelijk dat hun klompen bijna 2x zo duur zijn als op andere websites……hoezo prijzig ?

Ik kon niet ruilen, ik moest eerst wachten op dat zij het geld zouden terugstorten, wat nog niet gebeurd is, en daarna kon ik nieuwe bestellen.

Ik begrijp niet dat als ze mij een product verkopen dat niet voldoet aan de normen (maatvoering) dat ik dan zelf dit probleem moet oplossen. Ik heb toch geen fout gemaakt hier? Ik heb zelfs al 1 maat groter besteld dan aangeraden werd op hun website. 
Ik heb verschillende malen hierover gemaild (geen antwoord anders dan dat ze niet de retourkosten vergoeden) en gebeld (afwijzing van mijn klacht zonder reden).
Ik vind de afwikkeling van mijn klacht beneden elke maat. De mensen aan de telefoon mogen niets, geen enkel mandaat, moeten alles vragen aan hun leidinggevende die op afstand zit (en die je niet kan spreken), en die leidinggevende wijst mijn klacht zonder inhoudelijke reactie af. Ik weet niet of die leidinggevende mijn klacht heeft doorgekregen van de telefoondienst, want dat kan ik niet controleren.
Ik voel me heel slecht behandeld, ontvang een niet-conform product, vervolgens moet ik heel veel moeite doen voor contact, en word ik niet gehoord. Dit bedrijf heeft geen enkel respect voor klanten, en is alleen bezig met het eigenbelang. Een echte handelsonderneming dus, een dozenschuiver, die heeft niets met klanten, alleen met eigen gewin, en dat blijkt maar weer eens.

Ik heb nu dezelfde klompen op een andere website gekocht, veel goedkoper (zelfde merk). Ik wil mijn eerste betaling terug en ik wil de portokosten (€ 19,41) terugbetaald krijgen. Het is immers niet mijn fout dat de maatvoering van de klompen veel te klein uitvalt</p>]]></description>
	</item>
    	<item>
	<title>Levertijd!!!!!!</title>
	<link>https://www.klacht.nl/etrias/klacht/levertijd-174/</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/etrias/klacht/levertijd-174/#comments</comments>
	<pubDate>Tue, 15 Feb 2022 13:56:17 +0000</pubDate>
	<dc:creator>Coz</dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/etrias/klacht/levertijd-174</guid>
	<description><![CDATA[<p>Levertijd, Levertijd, wel aangemeld bij DHL een week geleden maar nog niets aangeleverd..order nr: ET102668180. Na het lezen van veel reviews is het leveren echt een probleem, ik kan er een keer langs gaan, kom er bijna langs als ik naar mijn werk in Den Bosch ga, zal ook aan collega's uit Boxtel eens vragen, er werken er bij ons nogal wat uit Boxtel.....ben echt benieuwd wanneer het komt....WORDT VERVOLGD.....</p>]]></description>
	</item>
    	<item>
	<title>Bestelling werd niet geleverd</title>
	<link>https://www.klacht.nl/etrias/klacht/bestelling-werd-niet-geleverd-5/</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/etrias/klacht/bestelling-werd-niet-geleverd-5/#comments</comments>
	<pubDate>Sun, 21 Nov 2021 14:27:57 +0000</pubDate>
	<dc:creator>Annln</dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/etrias/klacht/bestelling-werd-niet-geleverd-5</guid>
	<description><![CDATA[<p>Bestelling werd door DPD als geleverd gemeld. Dit is echter niet gebeurd. Etrias vraagt telkens nog een dag geduld om uit te zoeken wat er gebeurd is. Intussen zijn we weer 10 dagen verder en hoor ik niets meer</p>]]></description>
	</item>
    	<item>
	<title>Slippers kapot geen garantie</title>
	<link>https://www.klacht.nl/etrias/klacht/slippers-kapot-geen-garantie/</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/etrias/klacht/slippers-kapot-geen-garantie/#comments</comments>
	<pubDate>Mon, 13 Jul 2020 13:00:50 +0000</pubDate>
	<dc:creator>Fit-flop</dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/etrias/klacht/slippers-kapot-geen-garantie</guid>
	<description><![CDATA[<p>Op 4 juni vorig jaar bestelde ik voor €30,- een paar Fitflop iQushion slippers bij www.onlybrands.nl.

Deze gingen kapot op 29 juni jl. Ik heb direct een mail gestuurd met duidelijke foto’s naar Onlybrands /  Etrias, maar ik kreeg een mail met de mededeling dat ze het het even waren nagegaan en mij helaas moesten mededelen dat de situatie helaas niet onder de garantie valt. Er wordt in de reactie aangegeven dat er in dit geval geen sprake is van een fabricagefout, hierdoor is het niet uit te sluiten dat het defect is ontstaan door externe factoren.

Huh?

Onlybrands / Etrias zegt te handelen volgens wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten.

Maar er is volgens Onlybrands / Etrias geen sprake van een fabricagefout; het defect is gekomen door ‘externe factoren’? Op de foto’s is te zien dat het bandje van de Fitflop gewoon is afgebroken. Ik heb duidelijke foto’s gestuurd waarop dat te zien is en waarop tevens te zien is dat mijn Fitflops er nog keurig uitzien. Ze zijn dan wel bijna een jaar in mijn bezit, maar ze zijn slechts enkele weken gebruikt: vorig jaar twee weken zomervakantie en onlangs in die warme week.

Onlybrands / Etrias heeft de slippers niet opgevraagd en bekeken. Maar ze kunnen wel via een foto zien dat het bandje kapot is gegaan door externe factoren, knap! Nogmaals: er is niks geks mee gebeurd. Bovendien: wie stelt bewijst!

Verder zegt Onlybrands / Etrias: ‘de prijs (€30,-) in overweging genomen, wordt het niet meer als onredelijk geacht dat er een bandje afbreekt door externe factoren. Tevens geeft de fabrikant aan dat er geen sprake is van een fabricagefout.’

Euh.. van kunststof slipper van €30,- mag je JUIST verwachten dat ze langer meegaan dan 1 seizoen! Je vindt al kunststof slippers van €3,99.

Ik heb gemaild met www.fitflop.com en zij zeggen dat zoiets kan gebeuren, maar dat ik terug moet gaan naar de retailer. Onlybrands / Etrias heeft GEEN contact opgenomen over deze zaak met Fitflop, wat Onlybrands / Etrias wel beweert.

Conform de wettelijke garantie heb ik recht meer op reparatie of vervanging.</p>]]></description>
	</item>
    	<item>
	<title>Niet leveren, slechte service en pesterij</title>
	<link>https://www.klacht.nl/etrias/klacht/niet-leveren-slechte-service-en-pesterij/</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/etrias/klacht/niet-leveren-slechte-service-en-pesterij/#comments</comments>
	<pubDate>Fri, 12 Jun 2020 11:27:16 +0000</pubDate>
	<dc:creator>Suuztime</dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/etrias/klacht/niet-leveren-slechte-service-en-pesterij</guid>
	<description><![CDATA[<p>Ik heb twee keer iets besteld bij Etrias. De eerste keer kreeg ik te horen dat de klomp helaas niet meer leverbaar zou zijn. Een alternatief werd niet geboden want een vergelijkbaar alternatief was duurder. En daar doen ze dus schijnbaar niet aan. Waar ze wel aan doen is zich schuilen achter de leverencier onder het mom wij kunnen er niets aan doen. Klantgericht technisch een big no-no!

Dan zie ik via een mailing die ik dan toch nog van ze ontvang, dat de klomp WEL weer leverbaar is. Vanwege de eerdere ervaring, heb ik eerst gebeld met hun klantenservice om zeker te weten dat de klomp leverbaar zou zijn. Volgens de jongeman waren ze op voorraad en moest dat geen probleem zijn. Tegen beter weten in heb ik ze direct weer besteld en betaald. Dit was op donderdag 30 april. En wederom ontving ik geen klomp. Ik ben er zelf maar achteraan gegaan a.d.v. een mail en toen kreeg ik pas te horen dat er weer vertraging was en weer verwachten ze begrip van mijn kant. Met als kers op de taart een mail dagen later dat het alsnog twee weken langer gaat duren. Die twee weken blijft het niet bij. Ik ontving meerdere malen een mail waarbij aangegeven werd dat de klompen nog meer vertraagd waren, waarbij ze zich bleven verschuilen achter de leverancier en in deze tijd. Na een paar pogingen om een goede afhandeling van mijn klacht te krijgen  omdat ik ook sterk het gevoel kreeg dat ik aan het lijntje gehouden werd en mij zelfs gepest voelde door de mensen van klantenservice, heb ik gevraagd om opschaling van mijn klacht. Dit kennen ze schijnbaar niet bij Etrias. Ik heb ook mijn beoordeling op hun Facebookpagina gegeven waarbij ik respectvol blijf en geen onvertogen woord laat vallen. Etrias geeft hier een te verwachte reactie op en ook hier geef ik mijn ongenoegen over aan. Met als afstraffing dat ik vandaag een mail mocht ontvangen waarbij Etrias eenzijdig, zonder enige vorm van overleg wat ik als klant nu eigenlijk wil, mijn bestelling waar ik al weken op aan het wachten ben, annuleert.</p>]]></description>
	</item>
    	<item>
	<title>Onfatsoenlijke service mij zo lang te laten wachten aan de telefoon</title>
	<link>https://www.klacht.nl/etrias/klacht/onfatsoenlijke-service-mij-zo-lang-te-laten-wachten-aan-de-telefoon/</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/etrias/klacht/onfatsoenlijke-service-mij-zo-lang-te-laten-wachten-aan-de-telefoon/#comments</comments>
	<pubDate>Wed, 27 May 2020 11:17:50 +0000</pubDate>
	<dc:creator>EbelenDinah</dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/etrias/klacht/onfatsoenlijke-service-mij-zo-lang-te-laten-wachten-aan-de-telefoon</guid>
	<description><![CDATA[<p>Ik ben bijna 2 uur lang aan het (telefoon)lijntje gehouden (3 wachtenden voor u, 2 wachtenden, 1 wachtende, u bent de eerstvolgende...) toen ik besloot de eer aan mezelf te houden en de telefoon neerlegde, aangezien de openingstijd ook al bijna overschreden was. Als ik er was uitgegooid zou ik helemaal uit mijn vel gesprongen zijn.
Hier meteen op anticiperend door een contactmail te sturen en om een reactie vroeg hoe onthutst ik was over deze gang van zaken, reageren ze (nog steeds) niet. 
Ik wacht al ruim een week op mijn pakket. Nu kan ik mijn cadeau voor mijn kleindochter niet geven en ga ik het hele pakket - als dat überhaupt komt - straks terugsturen en vraag ik mijn geld terug. Ze beloven verzending binnen 1-2 dagen. Op mijn inlegstatus staat dat mijn bestelling in bewerking is. Tja...</p>]]></description>
	</item>
    	<item>
	<title>Onklantvriendelijk!</title>
	<link>https://www.klacht.nl/etrias/klacht/onklantvriendelijk-24/</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/etrias/klacht/onklantvriendelijk-24/#comments</comments>
	<pubDate>Wed, 15 Apr 2020 20:09:04 +0000</pubDate>
	<dc:creator>Noor.H</dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/etrias/klacht/onklantvriendelijk-24</guid>
	<description><![CDATA[<p>Wat een ontzettend slechte onderneming! Wij hebben vorige week een trampoline gekocht, echter het onderstel was erg krom. Wel in elkaar gezet uit eindelijk, maar toch niet tevreden en willen wij hem nu retourneren. Het probleem is dat we hem nu met geen mogelijk meer uit elkaar krijgen door het kromme onderstel. 
Etrias (Eigenaar Stan Verhoeven) wil hem alleen retournemen in de originele doos wat dus niet meer
Lukt. Hij denkt totaal niet mee en
Biedt geen oplossing voor ons. Suggereert zelfs dat wij wat fout hebben gedaan.  Super slecht en zeer onklantvriendelijk! Het is een kleine moeite zou je zeggen. Zou er dus niet snel weer wat kopen.</p>]]></description>
	</item>
    	<item>
	<title>Geen kerst kado voor mijn vrouw</title>
	<link>https://www.klacht.nl/etrias/klacht/geen-kerst-kado-voor-mijn-vrouw/</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/etrias/klacht/geen-kerst-kado-voor-mijn-vrouw/#comments</comments>
	<pubDate>Tue, 24 Dec 2019 14:06:36 +0000</pubDate>
	<dc:creator>koenvogel</dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/etrias/klacht/geen-kerst-kado-voor-mijn-vrouw</guid>
	<description><![CDATA[<p>Ik heb op 19 december een kado bij Etrias online gekocht voor mijn vrouw. Het zou 3-5 dagen duren, dus nog op tijd voor kerst. Ik krijg nu doodleuk een mail dat de levering nog 3 weken gaat duren. Dit 2 uur voor alle winkels sluiten op de dag voor kerst. Wij hopen dat u hierop kunt en wilt wachten Wat een belabberde klantenservice.</p>]]></description>
	</item>
    	<item>
	<title>Verf laat los van prullenbak Wesco spaceboy xl</title>
	<link>https://www.klacht.nl/etrias/klacht/verf-laat-los-van-prullenbak-wesco-spaceboy-xl/</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/etrias/klacht/verf-laat-los-van-prullenbak-wesco-spaceboy-xl/#comments</comments>
	<pubDate>Sun, 17 Nov 2019 17:36:29 +0000</pubDate>
	<dc:creator>donna2000</dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/etrias/klacht/verf-laat-los-van-prullenbak-wesco-spaceboy-xl</guid>
	<description><![CDATA[<p>Ik heb op 31-05-2019 deze prullenbak bij u besteld en ontvangen nu echter 5 maanden later laat het verf los aan binnen zijde en rand van de bovenkant ook komen er bobbels zodat je ziet dat er nog meer verf los gaat laten deze prullenbak heeft mij 195 euro gekost dat moet toch niet al kunnen</p>]]></description>
	</item>
    	<item>
	<title>Levering veeeeeeeeel te laat</title>
	<link>https://www.klacht.nl/etrias/klacht/levering-veeeeeeeeel-te-laat/</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/etrias/klacht/levering-veeeeeeeeel-te-laat/#comments</comments>
	<pubDate>Tue, 28 Mar 2017 07:14:21 +0000</pubDate>
	<dc:creator></dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/etrias/klacht/levering-veeeeeeeeel-te-laat</guid>
	<description><![CDATA[<p>Al 2 x iets bij Etrias besteld, eerst een step. Je krijgt een verwachte levertijd in een mail doorgestuurd. Die wacht je netjes af en nog langer tot je uiteindelijk contact gaat opnemen waarom je niks ontvangen hebt.
Vertraging vanuit de leverancier....de step uiteindelijk net op tijd ontvangen voor een verjaardag terwijl ik echt al ruim op tijd bestelling had geplaatst. 
Nu weer een bestelling gedaan voor zwemvliezen. Hetzelfde verhaal...
Ik ga weer bellen, nee mevrouw u krijgt het pas ergens een week later geleverd....als ik geluk heb... Dit is een verjaardagscadeau...ik bestel ruim op tijd om te zorgen dat alles op tijd binnen is. Als er een langere levertijd is geef dit dan meteen aan, zoek dit uit en geef door aan de klant!  Nu heb ik al langer dan een week moeten wachten om dan te horen dat het nog veel langer gaat duren...en je moet er zelf achteraan bellen..Nu heb ik een probleem want ik heb geen verjaardagscadeau.........</p>]]></description>
	</item>
    	<item>
	<title>Goederen niet geleverd</title>
	<link>https://www.klacht.nl/etrias/klacht/goederen-niet-geleverd-20/</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/etrias/klacht/goederen-niet-geleverd-20/#comments</comments>
	<pubDate>Tue, 13 Sep 2016 09:52:20 +0000</pubDate>
	<dc:creator></dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/etrias/klacht/goederen-niet-geleverd-20</guid>
	<description><![CDATA[<p>Op 30 augustus heb ik twee paar Dunlop laarzen besteld. Deze laarzen heb ik op een ander adres, dan mijn thuisadres, laten leveren. Op dit adres is een (groot) bedrijf gevestigd. Ik heb de adres gegevens duidelijk doorgegeven aan Etrias.

Op zaterdag 3 september zouden de laarzen bezorgd zijn, vreemd als je bedenkt dat het bedrijf namelijk op zaterdag gesloten is.
Ik kreeg dan ook later in de week een telefoontje dat de laarzen niet geleverd waren.

Hierop heb ik Etrias gebeld, stonden mij oké te woord. Er zou door DHL een onderzoek gestart worden. Op mijn vraag hoe lang dat zou duren konden zij mij geen antwoord geven. Uiteindelijk omdat de laarzen ook mee moesten op transport heb ik toch DHL gebeld. Zij vertelden mij dat Etrias nog geen opdracht had gegeven om een onderzoek te starten, als dit zou gebeuren kon het tot 10 weken in beslag nemen voor het onderzoek afgerond is.

Hierop heb ik Etrias weer gemaild en gezegd dat ik nieuwe laarzen opgestuurd wilde krijgen, ik kon geen max 10 weken wachten, ik kon zelfs geen 1 week wachten. Maar Etrias kwam met het excuus dat de laarzen niet op voorraad waren, terwijl het wel zo was volgens hun website. Toen was voor mij de maat vol en heb ik gezegd dat ik mijn geld terug wilde. Want buiten dat mijn bestelde laarzen weg waren logen ze ook nog!!
Maar dit kon volgens Etrias niet want eerst moest het onderzoek worden afgerond want er werd zoveel misbruik van gemaakt. Maar goed dan moeten nu de goede onder de kwade lijden.

Nu ben ik als consument de dupe van wanbeleid van DHL, of in ieder geval de chauffeur die de laarzen "ergens" heeft afgeleverd of niet... en Etrias die niet mij mijn geld wil teruggeven en liegt dat de laarzen niet op voorraad zijn EN ik ben mijn €130,- nu "kwijt" totdat DHL en/ of Etrias het onderzoek heeft afgerond. En dat terwijl het helemaal niet mag wat Etrias doet.

Nadat Etrias weer voor de zoveelste keer gemaild had (en steeds door verschillende klantenservice mensen die kennelijk de wet niet kennen) dat het allemaal niet kon heb ik ze 24 uur de tijd gegeven voordat ik een klacht zou indienen. Ik heb tevens gevraagd of hun manager mij zou willen bellen/ mailen. Helaas heeft Etrias hier geen gehoor aan gegeven dus bij deze mijn klacht!</p>]]></description>
	</item>
    	<item>
	<title>Goederen niet geleverd</title>
	<link>https://www.klacht.nl/etrias/klacht/goederen-niet-geleverd-19/</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/etrias/klacht/goederen-niet-geleverd-19/#comments</comments>
	<pubDate>Thu, 15 Sep 2016 19:51:09 +0000</pubDate>
	<dc:creator></dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/etrias/klacht/goederen-niet-geleverd-19</guid>
	<description><![CDATA[<p>Op 30 augustus heb ik twee paar Dunlop laarzen besteld. Deze laarzen heb ik op een ander adres, dan mijn thuisadres, laten leveren. Op dit adres is een (groot) bedrijf gevestigd. Ik heb de adres gegevens duidelijk doorgegeven aan Etrias.

Op zaterdag 3 september zouden de laarzen bezorgd zijn, vreemd als je bedenkt dat het bedrijf namelijk op zaterdag gesloten is.
Ik kreeg dan ook later in de week een telefoontje dat de laarzen niet geleverd waren.

Hierop heb ik Etrias gebeld, stonden mij oké te woord. Er zou door DHL een onderzoek gestart worden. Op mijn vraag hoe lang dat zou duren konden zij mij geen antwoord geven. Uiteindelijk omdat de laarzen ook mee moesten op transport heb ik toch DHL gebeld. Zij vertelden mij dat Etrias nog geen opdracht had gegeven om een onderzoek te starten, als dit zou gebeuren kon het tot 10 weken in beslag nemen voor het onderzoek afgerond is.

Hierop heb ik Etrias weer gemaild en gezegd dat ik nieuwe laarzen opgestuurd wilde krijgen, ik kon geen max 10 weken wachten, ik kon zelfs geen 1 week wachten. Maar Etrias kwam met het excuus dat de laarzen niet op voorraad waren, terwijl het wel zo was volgens hun website. Toen was voor mij de maat vol en heb ik gezegd dat ik mijn geld terug wilde. Want buiten dat mijn bestelde laarzen weg waren logen ze ook nog!!
Maar dit kon volgens Etrias niet want eerst moest het onderzoek worden afgerond want er werd zoveel misbruik van gemaakt. Maar goed dan moeten nu de goede onder de kwade lijden.

Nu ben ik als consument de dupe van wanbeleid van DHL, of in ieder geval de chauffeur die de laarzen "ergens" heeft afgeleverd of niet... en Etrias die niet mij mijn geld wil teruggeven en liegt dat de laarzen niet op voorraad zijn EN ik ben mijn €130,- nu "kwijt" totdat DHL en/ of Etrias het onderzoek heeft afgerond. En dat terwijl het helemaal niet mag wat Etrias doet.

Nadat Etrias weer voor de zoveelste keer gemaild had (en steeds door verschillende klantenservice mensen die kennelijk de wet niet kennen) dat het allemaal niet kon heb ik ze 24 uur de tijd gegeven voordat ik een klacht zou indienen. Ik heb tevens gevraagd of hun manager mij zou willen bellen/ mailen. Helaas heeft Etrias hier geen gehoor aan gegeven dus bij deze mijn klacht!</p>]]></description>
	</item>
    </channel>
</rss>
