Klacht: verlopen bol.com cadeaukaarten

op 15 maart 2019 over Essent in de categorie Energieleveranciers

ik heb op 26-02-2019 2 cadeaukaarten van Essent gehad van €100,00 per stuk gehad van bol.com.
ik wou ze verzilveren bij bol.com en een bestellening geplaatst en voerde de code’s in met pincode die op de kaarten stonden.
ik kreeg toen de melding dat de kaarten niet geldig waren.
na telefonisch contact te hebben gehad werd mij geadviseerd om contact op te nemen met bol.com wat ik heb gedaan en die vertelden mij dat de kaarten waren verlopen. ik heb toen weer contact opgenomen met Essent en die zouden het uitzoeken en mij weer terug bellen met een oplossing dit is nu nog steeds niet gebeurt.

mij nieuwe cadeaukaarten worden aangeboden

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar Essent over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht bundyhgk

7 dagen geleden - Ik ben net gebeld door Essent en ze hoopten dat het binnen 3a4 dagen zou zijn opgelost.

7 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Essent in behandeling genomen

7 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Essent een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Essent

Heeft op 15 maart 2019 om 13:59 geantwoord

Beste meneer Wijngaard,

Dit is natuurlijk niet erg handig van ons en ik denk dat er iets is misgegaan in de communicatie met Bol.com. Ik kan me voorstellen dat het erg vervelend is voor je als klant dat je geen gebruik kan maken van de bonnen.

Uiteraard gaan we ervoor zorgen dat je nieuwe bonnen krijgt en zo snel mogelijk iets kan bestellen. Mijn collega's die je vandaag hebt gesproken zijn er mee bezig en we verwachten het probleem binnen enkele dagen te kunnen oplossen.

Onze excuses voor het ongemak.

Groetjes,

Denis
Webcare

Heeft op 21 maart 2019 om 18:56 geantwoord

k ben vorige week vrijdag gebeld door Essent en daarbij werd beloofd dat het probleem binnen 3 a 4 dagen zou zijn opgelost en dat ik mijn bol.com kaarten zou hebben we zijn nu 6 dagen verder en het enige wat ik heb ontvangen was een bos bloemen met een excuuskaartje erbij maar geen bol.com kaarten

Alle klachten die gemeld zijn door bundyhgk