Klacht: verlopen bol.com cadeaukaarten

op 29 maart 2019 over Essent in de categorie Energieleveranciers

ik heb op 26-02-2019 2 cadeaukaarten van Essent gehad van €100,00 per stuk gehad van bol.com.
ik wou ze verzilveren bij bol.com en een bestellening geplaatst en voerde de code’s in met pincode die op de kaarten stonden.
ik kreeg toen de melding dat de kaarten niet geldig waren.
na telefonisch contact te hebben gehad werd mij geadviseerd om contact op te nemen met bol.com wat ik heb gedaan en die vertelden mij dat de kaarten waren verlopen. ik heb toen weer contact opgenomen met Essent en die zouden het uitzoeken en mij weer terug bellen met een oplossing dit is gebeurt ik zou nieuw kaarten ontvangen van Essent maar we zijn nu 3 weken verder en het enigste wat ik ontvangen heb was een bos bloemen met een excuuskaartje maar geen bol.com kaarten en vind het nu wel te lang duren en overweeg om mijn contract bij Essent op te zeggen ondanks mijn contractverlening bij hun ga er van uit nu dat die ook niet doorgaat nu Essent hun verplichting ook niet nakomt .
klantnummer 0171381358.

binnen een week nieuwe kaarten van bol.com

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Essent over deze klacht.

Bericht van Essent

4 maanden geleden - Beste, bedankt voor je bericht.Wat ontzettend vervelend dat uw Bol.com kaarten verlopen waren. Dit probleem is inmiddels bekend en ook bij Bol.com aangegeven. Het spijt me dat u daarnaast zo lang heeft moeten wachten op de nieuwe kaarten.Ik kan u bevestigen dat u de kaarten op 05-04-2019 zult gaan ontvangen. Dit is dus binnen een week.Ik vertrouw erop u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.Met vriendelijke groet, Sharona Essent Webcare

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Essent in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht bundyhgk

4 maanden geleden - het is nu 06-04-2019 en na de zoveelste belofte van Essent heb ik nog steeds niks ontvangen. wat een slechte zaak van zon groot bedrijf

Bericht van Essent

4 maanden geleden - Het is een ontzettend vervelende situatie! Dat kan niemand ontkennen. Oprecht mijn excuses hiervoor.De kaart is onderweg en ik moet je daarom vragen om nog even geduld te hebben. Sorry. Oprecht! Maar hij komt er aan.

Reactie van de melder van de klacht bundyhgk

4 maanden geleden - nou het zou me benieuwen wacht deze week nog even af maar heb er weinig vertrouwen meer in na zoveel beloftes

Reactie van de melder van de klacht bundyhgk

4 maanden geleden - we zijn nu een week verder en ik ben al vanaf 26-2-2019 bezig om nieuwe bol.com kaarten te krijgen en na vele toezeggingen van Essent heb ik nog steeds niets. ik ga nu uitzoeken hoe ik van contractverlening kan afkomen bij Essent. ik ga ervan uit dat dat moeiteloos gaat omdat Essent hun contractuele beloftes niet nakomen. het ligt helemaal aan Essent zelf dat ik dit nu wil ben nu lang genoeg aan het lijntje gehouden.

Reactie van de melder van de klacht bundyhgk

4 maanden geleden - eindelijk maar toch naar vele beloftes mijn bol.com kaarten binnen

Alle klachten die gemeld zijn door bundyhgk