Klacht: Klacht Essent – Klacht over rekening

op 26 juli 2008 over Essent in de categorie Energieleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Essent in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Essent een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Essent

Heeft op 22 september 2014 om 11:04 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer/mevrouw,

Op 18 augustus 2009 heeft u via www.klacht.nl uw onvrede kenbaar gemaakt omtrent uw rekening.
Allereerst wil ik u mijn welgemeende excuses aanbieden dat u tot op heden geen reactie heeft ontvangen op uw klacht en dat deze nog niet is verwerkt op www.klacht.nl.
Wij willen u graag helpen met het oplossen van uw klacht indien deze nog actueel is. U kunt dan uw klacht met uw postcode en huisnummer per e-mail sturen naar webcare@essent.nl. Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met u op.

Met vriendelijke groet,
Essent Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Archive