Klacht: Blijven bellen

op 21 januari 2020 over Essent in de categorie Energieleveranciers

Gisteren (20-1) en vandaag (21-1) gebeld door 2 bedrijven die uit naam van Essent mij een energiecontract willen aansmeren.

Heb bij Essent al een paar maal aangegeven dat ik dit niet wil.

Aan het eind van het gesprek krijg je altijd de mogelijkheid om het bedrijf in het belmeniet register te blokkeren, wat ik ook altijd doe.

Sta ook met alle telefoonnummers in het belmeniet register.

Maar Essent schakelt gewoon weer een ander bedrijf in, die niets met het belmeniet register doet, en mij weer belt.

Dat Essent ophoudt met mij te stalken.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Essent over deze klacht.

Bericht van Essent

2 maanden geleden - Beste Roel,Ik kan me voorstellen dat je niet blij wordt van al die ongewenste telefoontjes. Goed dat je het al telefonisch hebt aangegeven maar ook dat je het hier meldt, zo kan ik er direct iets aan doen.Ik heb inmiddels je telefoonnummer bij ons verwijderd en het recht van verzet aangezet zodat we je niet meer mogen bellen.Houd echter rekening met een verwerkingstijd van maximaal 14 dagen voordat ook je gegevens verwijderd zijn bij onze externe partners. Daarna mag je dus niet meer gebeld worden door ons.Mijn excuses voor het ongemak en ik ga ervan uit dat we het zo hebben kunnen oplossen voor je.Groetjes,Laura Webcare energiedirect.nl

Reactie van de melder van de klacht lambik1965

2 maanden geleden - Dit antwoord heb ik vaker gehoord.

Bericht van Essent

2 maanden geleden - Excuses voor het ongemak, Roel. We gaan er voor zorgen dat je vanaf nu geen last meer hebt van ons.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Essent in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door lambik1965