Klacht: Essent verkoopt leugens en komt afspraken niet na

op 29 december 2017 over Essent in de categorie Energieleveranciers

Na akkoord tegaan met een 3 jaar icm met een waardebon ben ik akkoord gegaan met essent. In het contract staat dat ik een waardebon zou ontvangen binnen 4 weken. In die 4 weken heb ik een aantal gebeld om te vragen of de bon al was verstuurd en er werd aangegeven dat de bon op 7 december verstuurd is. Na 2 dagen niks ontvangen te hebben heb ik maar weer gebeld en deze mevrouw gaf aan dat de bon een week vertraging heeft terwijl eerder is gezegd dat deze al is opgestuurd. Essent komt afspraken niet na en nu zit ik met een 3 jarige contract bij een energieleverancier die ik absoluut niet vertrouw in afspraken over. Essent heeft 4 weken de gehad om een bon te sturen en dit is niet gebeurd, telkens werd ik afgewimpeld avond de telefoon met leugens.

Compensatie voor de telefoonkosten en dat ik zsm wordt gebeld omtrent dit probleem

Als ik vandaag niet wordt teruggebeld dan draai ik mijn verlenging terug wegens contractbreuk.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Essent over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Essent in behandeling genomen

Bericht van Essent

1 maand geleden - Beste Zakaria, Zojuist heb ik je gebeld maar helaas heb ik je niet kunnen bereiken. Mijn excuses voor de miscommunicatie die er is ontstaan. Graag leg ik het je uit. Sommige vouchers hebben inderdaad een vertraging opgelopen. Dit hebben wij helaas niet kunnen voorzien. Er is dan aangegeven dat deze al verstuurd is in ons systeem hierdoor is er verwarring ontstaan. Het is niet de bedoeling dat je je afgewimpeld voelt want wij zijn er hard mee bezig om de voucher zsm bij je te krijgen. Namens Essent wil ik je dan ook excuses aanbieden. Met vriendelijke groet, Tabitha Essent webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Zakaria Ait El Hadj