Klacht: Essent MIsleidende actie Playstation 4

op 20 december 2017 over Essent in de categorie Energieleveranciers

Essent heeft een actie op hun website geadverteerd bij een 3 jarig contract gratis playstation 4 deze wil ik graag hebben mijn meerdere jaren contract was afgelopen dus ik wou verlengen zodat ik met deze actie de playstation 4 zou krijgen na heel wat op en neer gebeld te hebben kwam Essent met u heeft een Betalings regeling daarom geld deze actie niet voor u dit staat nergens op hun website aangegeven dus vind dit misleiding iets aanbieden op tv en internet en als je dan gebruik wil maken van de actie er een manier van maken zodat je niet in aanmerking komt om er gebruik van te maken

ik ben tevreden als Essent die playstation 4 aanbieding corect adverteerd dus dan ook met de voorwaarden waneeer de actie wel of niet geld
vind als je iets aanbied moet je het ook juist aanbieden en niet met rare verhalen achteraf waarover niks vermeld staat op zowel hun website niet als in de reclame op tv niet

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Essent over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Essent in behandeling genomen

Bericht van Essent

7 maanden geleden - Beste Bart, Ik kan mij heel goed voorstellen dat het jammer is dat je geen gebruik kunt maken van deze actie en ik snap je teleurstelling. Ik zie dat er meerdere malen contact is geweest met onze klantenservice hierover, jammer dat het niet via deze weg naar tevredenheid is uitgelegd. Er zijn voorwaarden verbonden aan de acties waarmee wij reclame maken en helaas kunnen wij niet iedere klant van een playstation voorzien. De algemene actievoorwaarden worden gecommuniceerd op onze website, daarin staat o.a. dat deze Houseparty actie alleen beschikbaar is voor nieuwe klanten. Voor bestaande klanten wordt er per klantsituatie gekeken welke aanbiedingen mogelijk zijn, daarvoor dien je persoonlijk contact op te nemen zoals jij hebt gedaan. Ik begrijp dat dit misschien niet het antwoord is waarop je hoopt, mijn excuses hiervoor. Ik hoop wel dat het je voldoende duidelijkheid geeft. Als bestaande klant kunnen wij je diverse aanbiedingen doen, waarmee je kunt besparen op de kosten. Mocht je hier alsnog interesse in hebben, kun je hier contact voor opnemen. Met vriendelijke groet, Melanie Webcare Essent

Alle klachten die gemeld zijn door bart046