Klacht: Pasvorm en maten kloppen de laatste paar jaar totaal niet meer

Dutchmountains op 03 december 2023 over Esprit in de categorie Internetshops - Kleding

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik ben al 20 jaar klant bij Esprit, dus ik ken de kwaliteit, maten en pasvorm. De laatste paar jaar is de kwaliteit dramatisch omlaag gegaan; behalve vaak suffe kleuren en hogere prijzen, klopt de pasvorm voor geen meter meer. Een Slim model jeans is de laatste 2 jaar meestal een Regular, en soms zelfs ronduit wijd. Een maat 29 is vaak 30, en soms zelf 32. Hoe kan het dat de taille van een jeans 3 maten groter is dan zou moeten??? Dat is bijna 8 cm te wijd! Jeans van de Wibra, Zeeman en zelfs Action hebben betere pasvormen dan Esprit. Dit is de 3e en laatste keer dat een volledige bestelling van deze trieste troep retour gaat.

Gewenste Oplossing:

De pasvorm en maten terug van 2 jaar eerder.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Esprit

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Esprit nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Dutchmountains