Klacht: Espresso sticks uit de handel

op 21 december 2017 over Nestlé in de categorie Voedingsmiddelen en dranken

Reeds vele jaren gebruik ik de espressosticks van Nestlé, als alternatief naast espresso cups.Dit tot volle tevredenheid. Ook op reis zijn deze sticks zeer handig. Tot mijn verbazing kan ik nu slechts Azera sticks van Nestlé kopen, en blijkt de oude variant uit het assortiment. Dit lijkt mij een grove fout, daar de consument gehecht is aan zijn koffiesmaak , daar moet men niets aan veranderen. In dit geval is de smaak dermate slecht {drop/cichoreiachtig) dat ik nu helemaal geen koffiesticks meer koop.
Ik hoop werkelijk dat Nestlé inziet dat dit een vergissing is geweest en dat de oude vertrouwde Espresso variant weer terugkomt. Verhalen van consumenten smaaktests die gunstig uitvielen geloof ik niet. Waarschijnlijk is de Azera variant goedkoper te produceren?

Ik ben tevreden wanneer Nestlé de klachten serieus gaat nemen en de Espresso variant weer terug komt.

Bericht van Nestlé

3 weken geleden - Geachte heer of mevrouw, Het spijt ons te horen dat de NESCAFÉ Azera sticks niet in de smaak vallen. We gaan dit uiteraard doorgeven aan de NESCAFÉ marketingafdeling. Ik adviseer alternatieven voor de espresso uit te proberen. We gaan rechtstreeks contact opnemen met de consument. Met vriendelijke groet, Nestlé Consumentenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Veebee