Klacht: Espresso donker&intens

op 14 december 2017 over Nestlé in de categorie Voedingsmiddelen en dranken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik kan geen vergelijkbare vervanger vinden voor de Nescafé Espresso Donker en Intens! Het was de enige koffie die ik lekker vond… en ik ben ‘em kwijt… slik! De vervanger Azera vind ik ronduit “smerig” en ook de décafé versie absoluut niet lekker. We hebben al allerlei andere koffies geprobeerd, maar niets haalt het bij onze oude, vertrouwde koffie. Ik wil ‘em terug!!!

Gewenste Oplossing:

Ik ben intens tevreden als de Nescafé Espresso Donker & Intens weer in de winkels staat ;-)))))))))))

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Nestlé in behandeling genomen

Bericht van Nestlé

1 maand geleden - Beste klantenservice, Wij hebben een mail gestuurd naar de consument met uitleg over de vernieuwde koffie en advies gegeven voor een eventueel alternatief. Met vriendelijke groet, Nestlé Consumentenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Lenselink