Klacht: error bestelling

op 04 juli 2017 over boohoo in de categorie Internetshops - Algemeen

ik was op zoek naar een leuke outfit voor mijn diploma uitreiking. ik zag iets super leuks bij boohoo. Ik vervolgens bestellen met nog wat zomer kleding en slippers. Toen ging het mis bij de laatste stap. Er is nu geld van de rekening af gegaan. Ik heb contact opgezocht bij boohoo en de bestelling was niet binnen gekomen. De items die ik kocht zijn in de sale gekocht en later nog een kortingscode gebruikt van 50% korting. Gisteren werd ik vriendelijk geholpen door een man van de customerservice die mij vertelde dat ik de items opnieuw kon bestellen als ik dit wilde. Ik had daar alleen een vraag over. Hoe zit het met het geld en welk bedrag wordt er dan gehanteerd. Omdat ik de items in de sale met extra korting kocht. Na mijn mail terug met mijn vraag kreeg ik geen antwoord meer. Ik las veel op het internet dat mensen klachten hadden over het terugbetalen. Ik ben nu bang dat het terugbetalen van het geld ook erg lang gaat duren

met vriendelijke groet,
Anne-linde Jansen

Ik ben tevreden als ik duidelijkheid heb over het geld. Ik zou graag de items opnieuw willen bestellen met dezelfde maten en ik hoop ook voor hetzelfde geld wat ik heb uitgegeven. Helaas zag ik op boohoo dat sommige items laag in voorraad waren. Ook hoop ik van harte dat ik geen problemen zal krijgen als ik wel geld teruggestort krijg en niet tientallen mails mag gaan schrijven. Dan ben ik tevreden en ik hoop dat dit realiseerbaar is.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over boohoo

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over boohoo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door annelindejansen