Klacht: Ernstige vertraging pakketbezorging/Klantenservice niet bereikbaar

op 21 september 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Beste Postnl,
Graag uw reactie hoe het kan dat mijn pakket ( LZ657195858US) dat sinds 26-08-2017 (!) bij Custom Clearance ligt, niet wordt bezorgd?
Via telefoon en chat is PostNL klantenservice niet bereikbaar (na ellenlange wachttijden maar opgegeven).

Reactie + bezorging

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 21 september 2017 om 11:47 geantwoord

Geachte mevrouw Lindemuller,

Dank u wel voor uw bericht op deze website. Uit uw bericht begrijp ik dat u een zending verwacht uit het buitenland maar dat deze nog steeds niet is bezorgd.

Ik heb voor u gekeken naar de zending en ik zie dat deze nog steeds bij de douane ligt. We hebben geen invloed op de douane. U kunt het beste contact opnemen met de afzender zodat die hier een onderzoek voor start bij het verzend bedrijf die gebruikt is om de zending mee te versturen.

Heeft op 27 september 2017 om 17:09 geantwoord

22-09: Douane geraadpleegd (adviseert contact op te nemen met PostNl!), maar gaat gelukkig via hun contactpersoon bij PostNL de zaak onderzoeken. Dat noem ik nog eens service. 27-09: Het postpakket dat op 26-08 bij PostNL is binnengekomen, blijkt (pas!) op 11-09 2017 voor invoer bij de Douane te zijn aangegeven, aldus de Douane. N.a.v. mijn klacht had PostNL op zijn minst deze info kunnen verschaffen i.p.v. mij onterecht te verwijzen naar de afzender

Alle klachten die gemeld zijn door catlin