Klacht: erin geluisd

op 02 augustus 2017 over Seats and Sofas in de categorie Meubelwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

In Seats and Sofa’s Megastores Den Haag waren we (na de inmiddels befaamde onderhandelingstechnieken van Seats and Sofa’s) overeen gekomen dat de bank, zoals getoond in de showroom, voor bedrag x gekocht ging worden. Nadat deze geleverd was, viel al snel op dat een opbergvak niet aanwezig was. Uiteraard de bon nog eens opgezocht en na deze goed bestudeerd te hebben kwam ik erachter dat het idd ook niet op de bon stond. Na contact te hebben gehad met S&S concludeerden zij dat ik geen poot heb om op te staan: het staat niet op de bon, dus zal ik waarschijnlijk ook niet zo afgesproken hebben. Ik voel me nu ontzettend genaaid. Waarschijnlijk hebben ze het opzettelijk verzuimd op de bon te zetten in de hoop dat ik dat niet zou zien.

Gewenste Oplossing:

Ik wil een compensatie voor het opbergvak, waar ik WEL voor betaald heb maar NIET gekregen heb.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Seats and Sofas over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Seats and Sofas in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Seats and Sofas een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Seats and Sofas

Heeft op 02 augustus 2017 om 16:04 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Heeft op 02 augustus 2017 om 16:31 geantwoord

We hebben overeengekomen dat er een opbergvak zou zijn. Dit is niet geleverd.

Alle klachten die gemeld zijn door Jacinta55