Klacht: [email protected]

op 03 augustus 2020 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Gisteren via een bedrijf een kenteken besteld.zou vandaag geleverd worden. Maar helaas is de vervoerder DHL wederom te laat .. waneer veranderd dit eens!?

Gewenste Oplossing:

DHL moet uit deze vervoers sector gehaald worden. Post.nl is dan nog de beste.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

4 maanden geleden - Goedemiddag,Bedankt voor uw bericht.Wat vervelend dat u het pakket nog niet heeft ontvangen. Zou u mij uw traceernummer of postcode en huisnummer willen sturen? Dan kan ik voor u kijken of ik iets kan betekenen.Met vriendelijke groet, Judith DHL Parcel Webcare

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 03 augustus 2020 om 11:41 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen,

Wij hebben helaas nog geen reactie van u ontvangen. Zonder verdere gegevens is het helaas niet mogelijk de zending te vinden. Ik ga de klacht hier nu afsluiten.

Indien u het pakket nog steeds niet ontvangen heeft, adviseer ik u dit te melden bij uw verzender. Deze kan hierover contact met ons opnemen.

Met vriendelijke groet,

Wendy
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Er.geres