Klacht: Erg vertraagde post

op 28 mei 2020 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Al een paar maanden komt een verzonden kaart pas na 1 tot 2 weken aan op een adres in Nederland.
Waar het eerst was dat een kaart de volgende dag of na 2 dagen aan kwam, is het nu echt verschrikkelijk lang!!
De corona is de schuldige, maar deze lange bezorgtijd is wel absurd!!
Waarom is dat??
Het is gewoon post in Nederland!?

Snap dat de bezorgtijd langer duurt, dus bv 3 of 4 dagen is dan acceptabel.
Niet 2 weken

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

3 maanden geleden - Geachte mevrouw,Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft omtrent de bezorging van briefpost. Het spijt mij om te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw berichtMijn excuses voor het feit dat meerdere poststukken vertraagd zijn geraakt. Ik kan me voorstellen dat dit niet prettig is. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u hierbij zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag nog de volgende informatie:- Op welke data zijn de meest recente poststukken verzonden en op welke datum en locatie heeft u ze aangeboden en op welke datum zijn ze uiteindelijk afgeleverd?- Zit er een sticker met de melding; “herstellen aan geadresseerde”op de post?- Wat zijn de adressen van de geadresseerden?- Mocht de post naar u adres zijn gezonden, dan verneem ik ook graag van u de verzenddatum en wanneer de post is aangekomen. Het aantal poststukken en de naam van de afzenders en of ze gebruik hebben gemaakt van PostNL om de post te versturen.Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht.Met vriendelijke groet,PostNL Klantenservice

Heeft op 28 mei 2020 om 07:35 geantwoord

Geachte mevrouw,

Helaas heb ik van u geen reactie mogen ontvangen op ons informatieverzoek. Ik ga er dan ook vanuit dat uw melding inmiddels is verholpen enof dat u via een van onze andere kanalen van antwoord bent voorzien. Uw melding op klacht.nl wordt daarom afgesloten.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]