Klacht: Erg teleurstellend — alweer

op 18 december 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb enkele maanden geleden een klacht ingediend over dezelfde bezorgster nadat ze mijn pakketje zonder toezicht in de lift zette, op het knopje drukte en vertrok. Ook was zij altijd aan de telefoon met oordopjes in, terwijl ik aan het tekenen was voor mijn pakketjes.

Nu kwam ze bij mij niks bezorgen, maar zag ik haar aan de overkant stoppen. Midden van de dag, overal plek om te parkeren. Sterker nog had ze drie plekken op drie meter afstand van waar ze haar wagen plaatste. Maar in plaats dat netjes te doen, reed ze heel onbeschoft op een stuk gras en plaatste daar het busje. Dit alles terwijl ze, zoals altijd, gezellig aan de telefoon zat te kletsen toen ze wegliep en toen ze terugliep.

Dit is niet de eerste keer dat ik haar dit heb zien doen. Wel de eerste keer dat ik het vast kon leggen met mijn telefoon.

De gemeente hier besteedt aardig wat geld aan het mooi en netjes houden van de buurt en ik vind het uiterst onbeschoft dat ze het niet handig genoeg vindt — ga ik even van uit — om gewoon netjes een parkeerplek te zoeken. En veel van een zoektocht zou het niet zijn.

Ik heb nog meer foto’s, waaronder een foto waar er een oordopje in haar oor te zien valt, en als er wordt ingezoomd op deze foto kan je ook bandensporen zien van voorgaande keren dat ze dit deed.

Gewenste Oplossing:

Wanneer ze niet constant aan de telefoon hangt terwijl ze bij mensen — ik spreek voor mij, m’n moeder, broertje en enkele buren — aanbelt om pakketjes af te leveren. Er kan vaak niet eens een degelijke “goedendag” vanaf. En wanneer ze respect heeft voor andermans eigendom, inclusief dat van de gemeente!

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 18 december 2017 om 16:38 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. Wat spijtig om te horen dat u zo'n nare ervaring heeft met een van onze bezorger dit is zeker niet de bedoeling. Wij willen uw klacht dan ook graag in behandeling nemen. Daarom wil ik u vragen de foto's te sturen naar webcare_parcel@dhl.com of in een privébericht via Facebook DHL Parcel.
Wij kunnen dan uw klacht in behandeling nemen.

In afwachting van uw reactie,

Met vriendelijke groet,

Miranda
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door ElineTjenn