Klacht: Erg grove behandeling door de bezorger

op 15 mei 2020 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Er werd om 14.35 een pakket bezorgd bij de receptie van Wilgenhof,
Voor Mw. van Helvoirt. Gasthuisstraat 337. Ik werk daar bij de receptie
en moet in deze corona tijd iedereen noteren die binnenkomt en ook afmelden wanneer je weer weggaat. De bezorger van DHL deed eerst of hij mij niet hoorde, toen ik harder riep om hem te vragen waar hij heenging,
zei hij dat hij geen hond was en dat ik hem al eerder had genegeerd. Hij schreeuwde luidkeels, verschillende mensen in de buurt schrokken van zijn reaktie, dit is echt geen reclame voor DHL.
Om binnen te komen moet je op een belletje drukken. En hij had niet gebeld. Ik heb hem niet op het raam horen kloppen.

Gewenste Oplossing:

Ik zou willen dat deze meneer aangesproken wordt op zijn gedrag,

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 15 mei 2020 om 12:16 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Dit is inderdaad niet de bedoeling. Ik ga er meteen voor zorgen dat deze collega hierop aangesproken gaat worden. Ik wijs hem op de bij u geldende regels en dat hij zich netjes bij u moet melden, zodat jullie overzicht houden op wie er binnenkomen. Ik geef ook aan dat het niet de bedoeling is hier luidkeels te gaan schreeuwen. Mijn excuses voor het gedrag van deze collega.

Met vriendelijke groet,

Wendy
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Nelet Groenwegen