Klacht: Er wordt niet gereageerd op mijn klacht

op 06 oktober 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 17-09 een klacht ingediend via de website van PostNL en hier ook een bevestiging van gekregen. Hierna is het stil gebleven, terwijl er staat dat ik binnen twee werkdagen reactie zou krijgen.

Gewenste Oplossing:

Op zijn minst reactie op de klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 06 oktober 2017 om 14:12 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer van Buren,

Vriendelijk dank voor uw bericht. Hierin geeft u aan dat u een klacht via onze site heeft ingediend, maar daarop geen reactie heeft gekregen. Mijn excuses daarvoor.

Inmiddels heb ik uw klacht even doorgelezen en het scheelt, we hoeven er geen wetenschappelijke formules op los te laten wat betreft vochtgehalte etc. Ik zie namelijk dat u de ontvanger van het poststuk bent en daarom sowieso weinig aan het onderfrankeren kunt doen. De portokaart is daarom voor u afgeboekt en u hoeft deze niet te betalen. U mag deze bij het oud papier gooien.

Ik ga er vanuit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Matthijsvbb