Klacht: Er wordt niet gereageerd op mijn klacht van 16 mei 2017

op 25 juli 2017 over Seats and Sofas in de categorie Meubelwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 16 mei klacht ingediend met foto\’s, volgende dag een mail gehad dat zsm oplossing komt. Daarna niets meer gehoord.
Wederom gemaild begin en eind juli, maar er komt geen reactie. Dat is toch niet normaal voor zo\’n grote organisatie als Seats&Sofas? Bijgevoegd als bijlage de originele klachtregistratie die dus NIET opgevolgd is door Seats&Sofas

Gewenste Oplossing:

Bankstel terug en aankoop bedrag terug want het valt binnen de garantie.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Seats and Sofas over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Seats and Sofas in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Seats and Sofas een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Seats and Sofas

Heeft op 25 juli 2017 om 13:03 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw van Es , ,
Wij hebben uw melding in goede orde ontvangen , ,
onze dank hiervoor .
Wij kunnen een monteur sturen naar u,
dit is niet geheel kosteloos.
Wij kunnen u ook een korting geven op nieuwe meubelen.
Wij sturen uw melding door naar het filiaal van aankoop,
om u telefonisch te benaderen.
Met vriendelijke groet,

Heeft op 25 juli 2017 om 14:57 geantwoord

zie hierboven de ge-update klacht. Mijn moeder van 72 die deze klacht heeft proberen te registreren had niet al de informatie bijgevoegd van de originele klacht naar Seats&Sofas

Alle klachten die gemeld zijn door Riet van Es