Klacht: ER WORDT NIET GEREAGEERD

op 10 oktober 2011 over Youfone in de categorie Mobiele Telefonie

Heb 16-8-2011 een sms gehad dat ik werd afgesloten van internet wegens hoge kosten. Onterecht ik had in juli schriftelijk laten weten dat ik een internetbundel wilde. De rekening is inmiddels wel betaald en per 1 oktober is er volgens de telefoniste internet weer geactiveerd. Over de onenigheid in augustus heb ik via de site een klacht gemeld, vervolgens een aangetekende brief en vorige week heeft de telefoniste een notitie naar klantenservice gemaild. Ze kan niet doorverbinden en niemand neemt contact met mij op. Tot nu toe zit ik nog steeds zonder internet, ben al een week bezig met instellingen gedoe. Ga eind van de week naar de VS ben bang dat ik er voor die tijd niets veranderd zal zijn.

Ik denk dat ik even gebeld moet worden om de problemen met de instellingen op te lossen. Verder moet er netjes op mijn klacht over de rekening gereageerd worden. De rekening wordt lekker makkelijk afgeschreven, maar het is niet mijn schuld dat de internetbundel niet tijdig door Youfone ingesteld is.

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Youfone in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Youfone een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Youfone

Heeft op 23 november 2011 om 10:19 geantwoord

Internet inmiddels actief en afghandeld met de klant

Heeft op 24 november 2011 om 09:53 geantwoord

Idioot, ze hebben een mailtje gestuurd met de instellingen die ik allang heb geprobeerd en een link naar hun site die ik al duizend keer bezocht heb. Ze zijn blijkbaar niet in staat even een telefoontje te plegen en te helpen. Overigens gaan ze ook op mijn tweede aangetekende brief niet in. Het is gewoon een K..... bedrijf. Eigenlijk zou ik het liefst willen overstappen naar een andere provider maar omdat ik een zakelijk nummer heb durf ik dat niet aan. Ik zie nu al de problemen op me af komen met de overdracht van mijn nummer. en het daaraan niet meewerken van Youfone. Wel wil ik jullie bedanken voor jullie medewerking, al heeft dat niet tot het gewenste resultaat geleidt.

Alle klachten die gemeld zijn door mijnklacht