Klacht: Er wordt niet bezorgd

op 03 augustus 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Al twee dagen wachten we op de fiets voor onze peuter. We hebben aangegeven dat het tussen 18 en 21 uur bezorgd kan worden en hier kregen we bevestiging van. Beide avonden waren we thuis. Beide avonden is er niets bezorgd. Nu kan ik morgenochtend nogmaals aan mijn zoontje gaan vertellen dat zijn fiets er nog niet is. Héél raar van DHL !!!

Gewenste Oplossing:

Ik wil het UITERLIJK morgen in mijn woonkamer hebben staan!!!!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 03 augustus 2017 om 14:05 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag ,

Bedankt voor uw bericht. Wat spijtig om te horen dat u al zo lang op uw zending zit te wachten. De levering van uw zending hebben wij op 2 augustus moeten uitstellen wegens overmacht. De andere dag is levering niet gelukt. U geeft aan dat u aanwezig was heb hier dan ook direct melding van gemaakt. De levering van uw zending staat voor vandaag gepland voor levering tussen 18.00 en 21.00.

Excuses dat u hierdoor langer op uw pakket heeft moeten wachten.

Met vriendelijke groet,

Miranda
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Claudiamac