Klacht: Er staat dat 2 van mijn pakketjes zijn bezorgd van alieexpress maar heb niks ontvangen

op 03 juni 2021 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik heb 2 bestellingen geplaatst die bij mij bezorgd moest worden. Op alieexpress tracking staat dat ze succesvol bezorgd zijn bij mij maar dat klopt niet. Het gaat om de volgende track and trace codes LT747431767NL en LT747893747NL. Ik heb beide pakketjes niet ontvangen en ook geen brief door de brievenbus gehad waar ik ze eventueel kan ophalen.

Ik wil weten waar mijn pakketjes zijn en of ik ze kan ophalen bij een postnl punt en of ik ze nog binnen krijg.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 03 juni 2021 om 20:36 geantwoord

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over de bezorging van uw pakketten. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Logisch dat u ervan opkeek toen u zag dat de zendingen geleverd waren en u nog niks had ontvangen. Uiteraard heb ik even naar het afleveradres gekeken van beide pakketten, maar deze komen niet overeen met uw adres. Dit maakt dat ik u niet mag vertellen waar de zendingen zijn geleverd en dat ik u naar de afzender door moet verwijzen voor meer informatie en een passende oplossing.

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Kevserozmen