Klacht: EQUENS STEELT

op 03 december 2011 over Regiobank in de categorie Regionale Banken

21 nov maakt mijn werkgever mijn salaris over. 25 nov staat er nog steeds niets op rekening en werkgever laat mij via document van equens zien dat het effectief is overgemaakt én dat mijn bank een ontvangstsignaal heeft afgegeven. Mijn bank gaat op zoek naar mijn geld….veel stress want dit duurt dagen en men stuurt mij terug met aannames en ga maar naar uw werkgever daar zal wel iets mis zijn. Vandaag 2 december is mijn salaris gestort. verklaring van equens via mijn bank: het salaris is bij equens aan de kant gezet omdat het een verdachte transactie was. 10 werkdagen !! houdt men mijn salaris vast, geen bericht, geen excuus, geen schadeloosstelling, niemand weet wat…Ik heb dagen in de stress gezeten, mijn betalingen niet kunnen doen op de eerste, wat kan ik nog zeggen, ben sprakeloos!!

dat als equens iets verdacht vind zij snel en adequaat onderzoeken en communiceren over hun keuze's.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Regiobank in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Regiobank een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Regiobank

Heeft op 17 maart 2020 om 10:49 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door yvesvanderlinden