Klacht: beloofd veel goedkoper stroom maar wordt juist duurder

op 14 juni 2018 over Eneco Zuid Nederland B.V. in de categorie Energieleveranciers

er is hier een vrouw geweest (oumama??)
en heeft uitgerekend dat wij bij Eneco 3x goedkoper uit zouden zijn dan bij nuon het geval was we zouden 0.05 gaan betalen ipv 0.18
nu blijkt dat excl btw en overheidsheffingen te zijn en gaan we dus incl ook meer betalen. (we betalen nu dus 0.04
ook de vaste leveringskosten gaan 9.99 pm worden ipv 4,00 per maand
we hebben dus getekend voor MEER te betalen ipv minder
Ook zegt ze dat we nu niet meer onder dat contract uit kunnen terwijl het pas over een jaar zou starten.

ik wil gewoon bij nuon blijven en dat dat contract ongeldig wordt verklaard omdat wij gewoon voorgelogen zijn over de prijzen!!

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Eneco Zuid Nederland B.V. over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Eneco Zuid Nederland B.V. in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Eneco Zuid Nederland B.V. een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Eneco Zuid Nederland B.V.

Heeft op 10 augustus 2018 om 12:33 geantwoord

Goedemiddag,

wat vervelend te lezen dat u niet juist bent geïnformeerd over de tarieven. Helaas hebben wij geen inzage in de zakelijke contracten. Ik heb daarom uw bericht doorgestuurd naar onze zakelijke afdeling. Zij zijn eventueel telefonisch te bereiken op 040-2577600.

Eneco Zuid Nederland
Afdeling Klachten

E klantenservice@eneco-eindhoven.nl
T 0900-0601 (uw gebruikelijke belkosten)
F (31) (0)40-2577755

Eneco Zuid Nederland B.V.
Dr. Holtroplaan 2-28
NL-5652 XR Eindhoven
www.welkom-bij.eneco.nl

Alle klachten die gemeld zijn door Ons salonneke