Klacht: enveloppen kwijt

3 enveloppen niet aangekomen

1 envelop uit italy die verzonden is op 09022020
1 envelop uit nederland verzonden op 1722020
1 envelop uit nederland verzonden op 2822020

waar blijven deze enveloppen, moeten toch ergens zijn

als ik me enveloppen krijg

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

6 maanden geleden - Geachte heer,Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u verschillende poststukken niet heeft ontvangen. Ik kan me voorstellen dat dit erg teleurstellend is. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.Omdat post met de miljoenenstroom mee gaat en niet traceerbaar is, kan ik niet achterhalen waar de poststukken zijn gebleven. Wel wil ik graag een klacht registreren. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:- Wie zijn de afzenders? - Uw volledige adres.Maakt u al gebruik van 'Mijn Post'? Met 'Mijn Post' ontvangt u via de PostNL-app bericht van post die naar uw huisadres verzonden is. Iedere dag vóór 07:00 wordt een melding gestuurd over het aantal poststukken dat naar u onderweg is. Als u de app opent, kunt u klikken op 'Mijn Post'. Er wordt dan een foto getoond van adreszijde van de zending zodat bekend is welke post het is.Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht.Met vriendelijke groet,PostNL Klantenservice

Reactie van de melder van de klacht jaapanjaboth

6 maanden geleden - hallohier de afzendersmaikel hendriks hof ter aa 124 5282 wj boxtelpascal van ginkel spaarne 43 3904 ng veenendaalluca pontiroli via pul stretta 20 28024 gozzano italymijn gegevensAnja Both Paddestoelweg 12 2403 HA Alphen ad Rijnen ik heb sinds het weekend de app van post.nl hij is al geactiveerd

Heeft op 11 maart 2020 om 11:05 geantwoord

Geachte mevrouw,

Hartelijk dank voor uw reactie.

Onze medewerkers doen hun best om uw post correct en tijdig te bezorgen. Mijn excuses dat dit in uw geval niet is gebeurd. Ik heb uw melding doorgezet naar de leidinggevende in uw bezorggebied. Hijzij gaat onderzoeken of dit probleem in uw postcodegebied vaker voorkomt en zal waar nodig actie ondernemen. Omdat de afzender uw poststuk als gewone post (en daarmee zonder trackingcode) heeft verzonden, is uw poststuk niet te volgen in onze systemen. Ik hoop dat u hier begrip voor heeft.

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door jaapanjaboth