Klacht: Enveloppe kwijt

op 15 september 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik heb een enveloppe met daarin een telefoon in de brievenbus gedaan. De enveloppe is nooit bij het bedrijf aangekomen.
Meerdere keren contact gehad met het bedrijf maar de enveloppe is na onderzoek niet gevonden.
Ook post nl op de hoogte gebracht maar deze geven niet thuis.

Als de enveloppe wordt gevonden of ik een vergoeding krijg voor de inhoud.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 15 september 2017 om 14:09 geantwoord

Geachte mevrouw Funke,

Dank u wel voor uw bericht op deze website. Uit uw bericht begrijp ik dat een telefoon die u per briefpost in een envelop heeft verstuurd niet is aangekomen.

Ik begrijp dat het zeker niet fijn is dat deze zending niet is aangekomen. Echter kan ik u hier geen vergoeding voor geven. Een envelop is nooit voldoende om een telefoon in vast te houden. Een brief gaat namelijk met 45km/h door de sortering. Dan vliegt een envelop met een telefoon van de band af.

Ik wil u adviseren om het de volgende keer in een doos te versturen. Als het om een dure telefoon gaat dan kun u het beste de zending aangetekend versturen. Dan is de zending verzekerd.

Heeft op 15 september 2017 om 18:16 geantwoord

Het is in een daarvoor bestemde enveloppe verzonden. De ontvanger adviseert om het op deze wijze via post no te verzenden. Heel vreemd dat het nu van de aardbodem verdwenen is.

Alle klachten die gemeld zijn door Simonef1970