Klacht: envelop niet bezorgt

op 26 september 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

begin augustus heb ik via marktplaats wat gekocht dat in een envelop kon worden verstuurd. De verkoper heeft er 4 postzegels op geplakt. Dit moest voldoende zijn. Ook heeft ze haar eigen adres ook achterop de gele envelop geschreven. Helaas heb ik de envelop nooit mogen ontvangen en is het ook niet terug gestuurd naar de verkoper. Waar is het pakket nu?? We hebben in augustus ook al een klacht ingediend bij postnl ivm een telefoon die in een stuk gescheurde envelop thuis bezorgd werd.

We betalen toch verdorie gewoon kosten voor een goede bezorging?? Dit valt wel erg tegen zo twee keer in 1 maand tijd. Hopelijk komt deze envelop toch nog boven water...

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

2 maanden geleden - Geachte mevrouw de Boer, Uit uw bericht begrijp ik dat u ontevreden bent over de bezorging, omdat een aankoop via Marktplaats niet bij u is bezorgd. Het spijt me om dit te horen en ik wil u mijn excuses aanbieden voor het ongemak. Graag wil ik een klacht voor u indienen om te voorkomen dat dit opnieuw gebeurt. Ter registratie van deze klacht ontvang ik graag de naam van de afzender. Vanwege de verzending zonder aanvullende diensten is het niet mogelijk om een onderzoek voor de afzender te starten. Wel kan de afzender bij ons nagaan of het mogelijk is om te kijken of de inhoud van de envelop op een sorteercentrum is gevonden. Ik raad u daarom aan om contact op te nemen met de afzender voor een passende oplossing. Ter registratie van de klacht ontvang ik graag uw reactie. Met vriendelijke groet, PostNL

Heeft op 26 september 2017 om 10:37 geantwoord

Geachte mevrouw de Boer,

Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst.
Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben wij meer gegevens en/of aanvullende informatie van u nodig.

Heeft op 26 september 2017 om 15:07 geantwoord

Sorry ik heb helemaal vergeten de vorige reactie te beantwoorden. de verkoper had haar adres achterop de envelop geschreven dat was: 1187 MG, 138.
Barbara W. was haar naam.

groetjes Jettie

Alle klachten die gemeld zijn door jettie91