Klacht: Envelop niet bezorgd

op 15 december 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op maandag 27-11-17 heb ik bij business Post Oosterhout een pakket afgegeven en een envelop met bruin tape die een kaartenhoekje bevatte, waar 2,34 euro op werd geplakt. Het postpakket is reeds de volgende dag bezorgd, de envelop tot heden niet. Deze was geadresseerd aan JWR Bollbakker, Achterhuis 21, 1261 Blaricum

Gewenste Oplossing:

Als u onderzoekt hoe het posttransport van Oosterhout naar Blaricum is verlopen op deze maandag. En nagaat waar deze envelop kan zijn blijven steken en navraag doet bij de distributie in Blaricum om dit te onderzoeken.
Als dit geen resultaat geeft, verwacht ik van u een vergoeding van de kosten van het kaartenboekje.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht hendrikligtenberg@hotmail.com

1 maand geleden - De envelop is op zaterdag afgeleverd dus ik trek de klacht in.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 22 december 2017 om 11:02 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Ligtenberg,

Bedankt voor uw bericht. Ik begrijp dat u een probleem had met niet-bezorgde post, maar dit is inmiddels opgelost. Ik ben blij dit te horen.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door hendrikligtenberg@hotmail.com