Klacht: Envelop niet bezorgd

op 15 december 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Op maandag 27-11-17 heb ik bij business Post Oosterhout een pakket afgegeven en een envelop met bruin tape die een kaartenhoekje bevatte, waar 2,34 euro op werd geplakt. Het postpakket is reeds de volgende dag bezorgd, de envelop tot heden niet. Deze was geadresseerd aan JWR Bollbakker, Achterhuis 21, 1261 Blaricum

Als u onderzoekt hoe het posttransport van Oosterhout naar Blaricum is verlopen op deze maandag. En nagaat waar deze envelop kan zijn blijven steken en navraag doet bij de distributie in Blaricum om dit te onderzoeken.
Als dit geen resultaat geeft, verwacht ik van u een vergoeding van de kosten van het kaartenboekje.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht hendrikligtenberg@hotmail.com

1 maand geleden - De envelop is op zaterdag afgeleverd dus ik trek de klacht in.

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 22 december 2017 om 11:02 geantwoord

Geachte heer Ligtenberg,

Bedankt voor uw bericht. Ik begrijp dat u een probleem had met niet-bezorgde post, maar dit is inmiddels opgelost. Ik ben blij dit te horen.

Alle klachten die gemeld zijn door hendrikligtenberg@hotmail.com