Klacht: Envelop niet aangekomen op adres

op 11 augustus 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geachte lezer
Op 4 augustus heb ik een witte envelop met daarin een kado op de post gedaan na een vriend van mij.
Nu is het 8 augustus en het is nog niet aangekomen!!
Het adres waar het opgehaald is bij Jumbo Venray Brukske.
EN waar het afgeleverd moest worden is Waakgaardenstraat 16 in Eibergen.
Dit is al de 2de envelop die niet aankomt op dit adres.

Gewenste Oplossing:

Wanneer mijn envelop aankomt op Waakgaardenstraat 16 dan ben ik tevreden!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 11 augustus 2017 om 16:51 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Coenen,

Bedankt voor uw bericht. Het spijt mij te horen dat uw poststuk niet is aangekomen, en dat dit niet de eerste keer is. Ik snap dat dit erg vervelend voor u is. Mijn oprechte excuses voor het ongemak.

Omdat het zonder Track&Trace-code is verstuurd, kan ik helaas niet achterhalen wat er met uw poststuk is gebeurd. Ik heb wel een melding voor u doorgegeven, zodat zal worden uitgezocht waar dit aan ligt.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door anja1972jaimy