Klacht: Envelop is kwijt geraakt…

op 16 juli 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 16 juni 2017, heb ik een grote envelop, met daarin een turnpakje, verzonden naar Belgie. Tot op heden is deze envelop niet aangekomen, bij de geadresseerde, maar ook niet meer bij mij. Terwijl ook mijn gegevens vermeld waren op de envelop. Het adres waar de envelop naar verzonden is is: Gwenny Vandendriessche
Koebrugstraat 262
8400 Oostende
België

Mijn gegevens zijn D. Boonstra 4332 DG Middelburg nr 2

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als de envelop bij de geadresseerde of bij mij bezorgd is!

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

3 maanden geleden - Geachte mevrouw Boonstra, Hartelijk dank voor uw melding op deze website. U geeft aan dat een door u verzonden poststuk niet is aangekomen bij de geadresseerde in Oostende. Ik kan me voorstellen dat u hier erg teleurgesteld over bent en bied u hiervoor mijn excuses aan. Omdat er van briefpost geen administratie wordt bijgehouden kan ik tot mijn spijt niet achterhalen wat er precies met de betreffende envelop is gebeurd. Wel wil ik graag een klacht doorgeven om de kwaliteit van de bezorging te kunnen verbeteren. Met de informatie die ik van u heb ontvangen, kan ik uw klacht helaas nog niet in behandeling nemen. Graag ontvang ik de volgende informatie van u: • Via welke locatie (brievenbus of postkantoor) is het betreffende poststuk verzonden? Zodra ik deze informatie heb ontvangen zal ik uw klacht doorgeven en kan ik u informeren over de verdere afhandeling. Ik zie uw reactie graag tegemoet, Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

2 maanden geleden - Geachte mevrouw Boonstra, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende info van u nodig. We hebben u daarom een bericht gestuurd met verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 26 juli 2017 om 15:30 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Boonstra,

Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we meer gegevens of aanvullende info van u nodig.

We hebben u daarom twee keer een bericht gestuurd met verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen.

Wij gaan er dan ook vanuit dat uw klacht inmiddels op een ander wijze is opgelost. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Dorothea Boonstra