Klacht: Envelop aan de bovenkant en onderkant geopend

op 29 juni 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

De envelop was aan de bovenkant en onderkant helemaal opengesneden. Er zat net een klein randje aan de boven en onderzijde waardoor de brief op zijn plaats bleef zitten en niet eruit viel. Donderdag 15 juni 2017 , Zaandam.

Als PostNL contact met mij opneemt en maatregelen treft tegen de geopende brieven. Dit is niet de eerste keer.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

1 maand geleden - Geachte heer, mevrouw Mastrogiorgio Bedankt voor uw bericht. Ik vind het jammer om te horen dat uw post open is aangekomen, en ik snap dat u hier niet blij mee bent. Mijn excuses voor het ongemak. Ik wil hier graag een melding van maken, zodat dit soort incidenten in de toekomst voorkomen kunnen worden. Kunt u mij vertellen op welke dag dit poststuk bij u bezorgd werd? Zat er een excuuskaart bij? Ik zie uw reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

1 maand geleden - Geachte heer, mevrouw Mastrogiorgio, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende info van u nodig. We hebben u daarom een bericht gestuurd met verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Met vriendelijke groet, PostNL

Heeft op 17 juli 2017 om 11:12 geantwoord

Geachte heer, mevrouw Mastrogiorgio,

Alle klachten die gemeld zijn door idenn